ترس بازار سکه از افت قیمت دلار /پیش بینی قیمت سکه امروز 12 اسفند

کدخبر: ۴۸۰۲۰۶
اقتصادنیوز: تنها عاملی که در روز گذشته موجب شده بود خریداران باتجربه وارد بازار فلز گران بهای داخلی نشوند‌، هراس از افت یکباره دلار بود. سکه بازان هراس دارند که از وین پیغام توافق هسته ای منتشر شود و افت یکباره دلار، فلز گران بهای داخلی را نیز در گرداب نزولی فرو ببرد.
ترس بازار سکه از افت قیمت دلار /پیش بینی قیمت سکه امروز 12  اسفند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکو ایران ، تا زمانی که اونس طلا بالای محدوده هزار و ۹۳۰ دلار حضور دارد، سکه امامی کار دشواری برای قرار گرفتن در مسیر نزول معنادار خواهد داشت. جنگ روسیه و اوکراین موجب شده است که خرید طلا در بازار جهانی بیشتر شود و فلز زرد بتواند خود را در کانال هزار و ۹۰۰ دلار حفظ کند. 

معامله گران انتظار دارند که در صورت ادامه جنگ، طلا پس از سودگیری های کوتاه مدت بار دیگر در مسیر افزایشی قرار بگیرد و حتی به بالای مرز ۲ هزار دلاری برسد. چنین موضوعی موجب شده است که در روزهای اخیر، سکه بازان با احتیاط در موقعیت فروش قرار بگیرند. این موضوع زمینه ساز آن شده است که‌ بعضا علی رغم افت دلار، فلز گران بهای داخلی کاهش خاصی را تجربه نکند. 

دیروز بعدازظهر ارزش ذاتی سکه بالای محدوده ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قرار گرفت و همین موضوع موجب شد که حباب فلز گران بهای داخلی به شکل غیرمنتظره ای به سوی صفر شدن حرکت کند و زیر ۱۰۰ هزار تومان قرار بگیرد. 

این موضوع موجب می شد که خرید سکه برای بازیگران باتجربه بازار جذاب شود ولی شاید تنها عاملی که در روز گذشته موجب شده بود خریداران باتجربه وارد بازار فلز گران بهای داخلی نشوند‌، هراس از افت یکباره دلار بود. سکه بازان هراس دارند که از وین پیغام توافق هسته ای منتشر شود و افت یکباره دلار، فلز گران بهای داخلی را نیز در گرداب نزولی فرو ببرد. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید