عرضه کالاهای تنظیم بازاری در میادین در آستانه شب عید

کدخبر: ۴۸۰۷۱۱
اقتصادنیوز: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار تهران درخصوص عرضه کالاهای تنظیم بازاری در روزهای پایانی سال در میادین میوه و تره بار اعلام کرد: تلاش خواهیم کرد در فاز نخست برای اقلام پرمصرف حذف دلالان را داشته باشیم.
عرضه کالاهای تنظیم بازاری در میادین در آستانه شب عید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، ایوب فصاحت، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار تهران در حاشیه بازدید امروز شهردار تهران از بازار تره بار جلال آل آحمد درباره توزیع گوشت قرمز در میادین میوه و تره‌بار اظهارداشت: در این بخش  با برخی از کمبودها و بی‌نظمی‌هایی روبرو بودیم که با ارتباط خوبی که با وزارت جهاد کشاورزی انجام شد در حال حاضر توزیع گوشت قرمز نیز در میادین میوه و تره‌بار به نحو مطلوب انجام می شود.

وی درباره عرضه کالاهای تنظیم بازاری در آستانه شب عید گفت: تامین اقلام با وزارت جهاد کشاورزی است و سازمان میادین میوه و تره بار به عنوان یک توزیع کننده در شهر تهران نقش دارد و یکی از سیاست‌هایی که در این دوره از مدیریت میادین میوه و تره‌بار پیگیری و اجرا می‌شود این است که بتوانیم کالاهای مورد نیاز خود را بدون واسطه و دلال‌ها، از کانال‌های تولیدکننده محصولات تامین کنیم و این مسئله منجر به عرضه محصولات با قیمت مناسب به شهروندان می‌شود.

فصاحت خاطرنشان کرد: البته این کار آغاز شده و بهره‌برداران به صورت مستقل این کار را در دستور کار خود قرار داده‌اند و برخی از اقلام به صورت مستقیم از کانون‌های تولید و کشاورزان تامین می‌شود که این مسئله را باید توسعه داد تا بتوانیم محصولات باکیفیت و ارزان را در اختیار خانواده‌ها قرار دهیم.

وی گفت: تلاش خواهیم کرد در فاز نخست برای اقلام پرمصرف حذف دلالان را داشته باشیم و این کار در آینده توسعه پیدا خواهد کرد.

فصاحت با اشاره اینکه اقلام مورد نیاز شهروندان در نوروز امسال با قیمت و کیفیت مناسب تامین و عرضه خواهد شد، تصریح کرد: محصولات خود را از کانال‌های تولید در کشور تامین خواهیم کرد تا بتوانیم رضایتمندی شهروندان را در پی داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در ارتباط با انتقاد برخی از شهروندان تهرانی نسبت به عرضه بی‌کیفیت تعدادی از محصولات در برخی از میادین میوه و تره‌بار گفت: این موضوع تا حدی قابل قبول است.

وی بیان داشت: بنای ما بر این است کیفیت‌سازی را در دستور کار خود قرار بدهیم تا میوه بی‌کیفیت روانه بازار نشود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید