قیمت دلار صعودی می ماند؟

ناامیدی بازار ارز از توافق در وین

کدخبر: ۴۸۱۶۰۸
بازار ارز تهران روز گذشته شاهد افزایش قیمت دلار بود.اما معامله گران قیمت دلار را برای امروز 18 اسفند 1400 چگونه پیش بینی کرده اند؟
ناامیدی بازار ارز از توافق در وین

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار ارز تهران روز گذشته شاهد افزایش قیمت دلار بود. نرخ دلار دیروز به سرعت از کانال 26 هزار تومان عبور کرد و با 520 تومان‌افزایش با 26 هزار و 270 تومان‌ مبادله شد.

نا امیدی بازار ارز از توافق برجام

برخی از تحلیلگران بازار ارز تهران معتقدند که  معامله گران نسبت به توافق زود هنگام در مقر مذاکرات وین ناامید شده اند و به همین دلیل با احتیاط روانه بازار می شوند.طبق گفته بازیگران اصلی مذاکرات برجام ، روند رایزنی ها مثبت و رو به جلو بوده است اما چند مانع بر سر توافق هسته ای قرار دارد.

بازار ارز تهران و معامله گران دلار اگرچه به روند مذاکرات خوشبین هستند اما تصور می کنند که مذاکرات  به زودی به نتیجه نخواهد رسید و یکی از دلایلی که نرخ ارز  روند صعودی به خود گرفته همین عامل می باشد. 

اما معامله گران قیمت دلار را برای امروز 18 اسفند 1400 چگونه پیش بینی کرده اند؟ 

پیش بینی قیمت دلار از مسیر قیمت درهم

قیمت درهم در معاملات پشت خطی  شب گذشته با 7 هزار و 90  تومان معامله شد که نسبت به قیمت معاملات نقدی روز سه شنبه 70  تومان  افت  کرده بود.  بنابراین از مسیر قیمت درهم ، نرخ دلار  امروز نزولی  است.

پیش بینی قیمت دلار از مسیر بازار فردایی

قیمت دلار فردایی در معاملات پشت خطی دیشب  با 26 هزار و 100 تومان معامله شد.  این قیمت نسبت به قیمت دلار در معاملات پشت خطی  دوشنبه شب 10  تومان بالا رفته بود. قیمت دلار در معاملات پشت خطی   دوشنبه  شب بر روی 26 هزار  تومان قرار داشت. 

پیش بینی قیمت دلار از کانال هرات

در معاملات پشت خطی دلار هرات دیشب با 25 هزار و 180 تومان معامله شد که نسبت به قیمت  دوشنبه  شب 60  تومان رشد را نشان می دهد.  یکشنبه شب در معاملات پشت خطی قیمت دلار  بر روی  25  هزار و 120 تومان قرار داشت. بدین ترتیب در بازار هرات معامله گران به استقبال   رشد قیمت دلار  رفتند. در واقع معامله گران دلار پیش بینی کردند که قیمت دلار در بازار ارز امروز  چهارشنبه 18 اسفند صعود می کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید