حمایت آمریکا از ارزهای دیجیتال؛

فوری/ علت رشد انفجاری بیت کوین مشخص شد

کدخبر: ۴۸۱۶۳۱
ساعاتی پیش، فرمان اجرایی بایدن، یک روز زودتر از موعد منتشر شد و ظاهراً این اشتباه به‌وسیله جنت یلن (Janet Yellen)، وزیر خزانه‌داری آمریکا رخ داده است.
فوری/ علت رشد انفجاری بیت کوین مشخص شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ارز دیجیتال، ساعاتی پیش، فرمان اجرایی بایدن، یک روز زودتر از موعد منتشر شد و ظاهراً این اشتباه به‌وسیله جنت یلن (Janet Yellen)، وزیر خزانه‌داری آمریکا رخ داده است. با وجود اینکه این بیانیه وزارت خزانه‌داری فوراً از وب‌سایت حذف شده است، کاربران توانسته‌اند تمام جزئیات آن را مشاهده کنند و حتی این بیانیه در وب‌سایت‌های مختلفی ذخیره شده است.

بر اساس این بیانیه، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، خواستار تلاش برای حمایت از این نوآوری شده و همچنین عنوان کرده است که دارایی‌های دیجیتال می‌توانند «منفعت قابل‌توجهی برای ملت، مصرف‌کنندگان و کسب‌‌وکارها داشته باشد». یلن نیز در این بیانیه گفته است که قدم بعدی خزانه‌داری، شناخت کامل ارزهای دیجیتال و قانون‌گذاری این حوزه خواهد بود.

خبر مهم سازمان بورس درباره واریز سود سهام عدالت

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت بیت کوین تحت تاثیر این خبر در چند ساعت گذشته 2 هزار دلار رشد کرد و اکنون با قیمتی بیش از 41 هزار دلار معامله می شود. قیمت اتریوم نیز به 2700 دلار رسید.

چراغ سبز آمریکا برای رفع تحریم ها/ به آمریکا نفت صادر کنید!

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید