رصد نیمروزی بازار ارز، طلا و سکه؛

ریزش همزمان قیمت دلار و درهم /سکه صعود کرد

کدخبر: ۴۸۱۶۸۴
اقتصادنیوز: بازار ارز تهران در پنجمین روز هفته شاهد ریزش قیمت دلار و درهم بود اما قیمت سکه و طلا به کمک اونس طلا صعود کرد.
ریزش همزمان قیمت دلار و درهم /سکه صعود کرد

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار ارز تهران در پنجمین روز هفته شاهد ریزش قیمت دلار به کانال 25 هزار تومان بود. نرخ دلار در ساعات ابتدایی معاملات امروز 310 تومان پایین رفت و بر روی 25 هزار و 960 تومان ایستاد. این اسکناس آمریکایی در نیمه روز به 25 هزار و 760 تومان رسید که در مقایسه با دیروز  510 کاهش را نشان می دهد.در بازار متشکل ارزی هم نرخ دلار 21 تومان رشد کرد و با 24 هزار  470 تومان مبادله شد. 

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی چند؟ 

صرافی ملی امروز  قیمت جدید خرید و فروش دلار و یورو را اعلام کرد. بر این اساس نرخ خرید دلار امروز 24 هزار و 303تومان و نرخ فروش آن 24 هزار و 547 تومان بود. همچنین براساس نرخ اعلامی این صرافی قیمت خرید یورو 27 هزار و 213 تومان و قیمت فروش آن 27 هزار 484 تومان بو.

نرخ حواله درهم پایین رفت

نرخ حواله درهم در بازار ارز امروز سرنوشتی مشابه قیمت دلار داشت. قیمت درهم امروز 80 تومان پایین رفت و با 7 هزار و 80 تومان مبادله شد. با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (3.673) عدد 26 هزارتومان به دست می‌آمد که نسبت به قیمت دلار در بازار بالاتر بود.

درهم

قیمت سکه و طلا صعودی شد

بازار جهانی طلا امروز شاهد صعود 7 دلاری قیمت اونس طلا بود. این فلز گران بهای جهانی امروز 2 هزار و 47 دلار معامله شد. در بازار داخلی ایران هم قیمت سکه و طلا به دنبال افزایش قیمت طلای جهانی بر مدار صعود قرار گرفت. 

قیمت طلا 18 عیار امروز 5 هزار و 700 تومان از دیروز بالاتر بود و با 1 میلیون  247 هزار و 800 تومان مبادله شد. قیمت سکه هم 75 هزار تومان گران از عصر روز قبل بود . این فلز زرد رنگ امروز با 12 میلیون و345 هزار تومان مبادله شد. قیمت سکه در نیمه روز به 12 میلیون و 300 هزار تومان رسید . با احتساب قیمت 25 هزار و 760  تومان برای دلار، اندازه قیمت واقعی سکه 12 میلیون و 414 هزار تومان به دست آمد.

بازار ارز  به دنبال خبر جدید از وین 

علی باقری‌کنی، مذاکره‌کننده ارشد ایران  امروز وارد وین پایتخت اتریش شد.بازار ارز تهران و معامله گران دلار اخبار برجامی را به دقت دنبال می کنند . خطیب زاده چند روز قبل گفت تعداد اختلافات وین از  تعداد انگشتان یک دست هم کمتر است. حال بازار ارز  با برگشت باقری به وین  بیشتر به دنبال سیگنال های قطعی از وین به سر می برد. 

همچنین در اکوایران ببینید : قدرت اثر برجام در بازار نفت

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات از ابتدای سال تاکنون

      اقتصادنیوز: بر اساس بررسی‌ها از ابتدای فروردین سال جاری تا ۲۸ ام مجموعا حدود ۲.۵ میلیارد دلار ارز به گروه‌های مختلف…

    کارگزاری مفید