کف کوتاه مدت قیمت دلار / پیش بینی بازار ارز امروز 19 اسفند

کدخبر: ۴۸۱۸۸۸
دیشب بیشتر فعالان ارزی باور داشتند که قیمت دلار کار دشواری برای ادامه مسیر کاهشی دارد. آن ها اعتقاد داشتند که در شرایط کنونی کف کوتاه مدت دلار محدوده ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومانی خواهد بود
کف کوتاه مدت  قیمت دلار / پیش بینی بازار ارز امروز 19 اسفند

به گزارش اقتصادنیوز بعه نقل از اکو ایران؛ روز چهارشنبه، اسکناس آمریکایی از مرز ۲۶ هزار تومانی عقب نشینی و برای ساعاتی زیر محدوده حمایتی حساس ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومانی نوسان کرد. تحلیل گران اعتقاد دارند در صورت تثبیت دلار زیر محدوده ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومانی، فروشندگان بیشتری وارد بازار خواهند شد و این ارز رهسپار سطح ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد شد.

با این حال،‌ دیشب بیشتر فعالان ارزی باور داشتند که اسکناس آمریکایی کار دشواری برای ادامه مسیر کاهشی دارد. آن ها اعتقاد داشتند که در شرایط کنونی کف کوتاه مدت دلار محدوده ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومانی خواهد بود و بازار در روز جاری با قدرت نمایی نسبی خریداران همراه خواهد بود.

به گفته آن ها،‌ بیشتر اخبار حکایت از آن دارد که مذاکرات وین با دشوارهایی رو به رو شده است و گویا قرار نیست که به سرعت توافق میان طرفین به امضا برسد. نور نیوز رسانه منتسب به شورای عالی امنیت ملی نیز دیروز خبر داد که هنوز هیچ متنی در وین نهایی نشده است. برخی از مقامات غربی نیز خبر داده اند که درخواست اخیر روسیه در مذاکرات وین موجب شده است که احیای برجام دشوارتر شود.

در این شرایط که بازار در انتظار احیای دوباره برجام عمدتا با قدرت گیری کاهشی ها مواجه می شود،‌ طبیعی اسست که کاهش احتمال احیای توافق هسته ای زمینه ساز افزایش قدرت افزایشی های بازار شود. با این حال،‌ برخی فعالان باور دارند که خریداران ارزی در انتهای هفته وارد بازار نخواهند شد و معاملات خود را تا روز شنبه متوقف خواهند کرد. این گروه انتظار خاصی برای رشد دلار در روز پنج شنبه را ندارند و احتمال می دهند که سطح معاملات در این روز کمتر از سایر روزهای هفته باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید