ضرب الاجل شش ماهه رئیسی برای راه اندازی نیروگاه زباله‌سوز ساری

کدخبر: ۴۸۲۱۱۷
اقتصادنیوز: رئیس جمهور کشورمان در جریان بازدید از نیروگاه زباله سوز ساری با ابراز تأسف از تأخیر چندین ساله در راه‌اندازی این مجموعه گفت: مردم نباید گرفتار و معطل طرح‌ها و پروژه‌هایی باشند که اعتبار و راهکار تکمیل آنها وجود دارد.
ضرب الاجل شش ماهه رئیسی برای راه اندازی نیروگاه زباله‌سوز ساری

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، رئیس جمهور با بیان اینکه مردم نباید معطل طرح ها و پروژه ها و تکمیل آن باشند ضرب الاجل شش ماه برای راه اندازی نیروگاه زباله سوز ساری صادر کرد.

حجت الاسلام ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از نیروگاه زباله سوز ساری با ابراز تأسف از تأخیر چندین ساله در تکمیل و راه‌اندازی این مجموعه نیروگاهی مهم که از ظرفیت تولید سالانه ۳۰ هزار مگاوات برق برخوردار است، اظهار داشت: مردم نباید گرفتار و معطل طرح‌ها و پروژه‌هایی باشند که اعتبار و راهکار تکمیل آنها وجود دارد و لازم است با همت و اراده مضاعف نسبت به تکمیل اینگونه طرح‌ها اقدام شود.

رئیس جمهور پسماند را از مشکلات استان‌های مختلف به ویژه استان مازندران دانست و گفت: راه‌اندازی و تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های مربوط به پسماند که با زندگی روزمره مردم ارتباط دارد نباید دچار تأخیر شود چرا که موجب مشقت و اذیت مردم می‌شود.

رئیسی همچنین معاون اول را مأمور کرد قبل از پایان سال موضوعات مربوط به زباله‌سوزها را سروسامان دهد.

به گزارش مهر، بیش از ۱۰ سال از آغاز ساخت نیروگاه زباله سوز ساری می‌گذرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید