قیمت سکه مسیر صعودی را طی می کند؟

پیش بینی قیمت سکه در آخرین دوشنبه سال 1400

کدخبر: ۴۸۲۷۰۶
اقتصادنیوز: برخی از تحلیلگران بازار سکه معتقدند که با رسیدن سکه به مرز 12 میلیون و 500 هزار تومان احتمال رسیدن این فلز زرد رنگ تا 12 میلیون و 800 هزار تومان هم وجود دارد
پیش بینی قیمت سکه در آخرین دوشنبه سال 1400

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار سکه در دومین روز هفته جاری به فرمان معامله گران  افزایشی حرکت کرد.قیمت سکه دیروز  با کمک افزایش قیمت دلار  تقریبا 100 هزار تومان از قیمت ابتدای هفته بالاتر رفت .این فلز گران بهای داخلی  دیروز با 12 میلیون و 500هزار تومان معامله شد.

فوری / رئیسی «قانون نظام رتبه‌بندی معلمان» را ابلاغ کرد

پیش بینی تحلیلگران از بازار سکه

برخی از تحلیگران بازار سکه معتقدند که با رسیدن سکه به مرز 12 میلیون و 500 هزار تومان احتمال رسیدن این فلز  زرد رنگ تا 12 میلیون و 800 هزار تومان هم وجود دارد .به عقیده آنها در صورتی که نرخ دلار در بازار امروز به روند افزایشی روز گذشته ادامه دهد  افزایشی های بیشتری وارد بازار سکه خواهند شد و این فلز گران بها با قدرت بیشتری به روند افزایشی خود ادامه خواهد داد. 

اما در معاملات پشت خطی  شب گذشته  معامله گران قیمت سکه را برای امروز  23  اسفند 1400 چگونه پیش بینی کرده اند؟

پس لرزه های افزایش 57 درصدی دستمزدها/ لبنیات گران شد؟

رشد قیمت سکه در معاملات پشت خطی

قیمت سکه در  معاملات پشت خطی شب گذشته  با 12  میلیون و 540  هزار تومان معامله شد.این قیمت نسبت به معاملات پشت خطی شنبه شب 155 هزار تومان رشد کرده بود. در معاملات پشت خطی جمعه شب قیمت سکه بر روی 12  میلیون و 385  هزار تومان قرار داشت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید