سایه برجام در بازار ارز / پیش بینی قیمت دلار امروز 23 اسفند

کدخبر: ۴۸۲۷۳۸
دیشب معامله گران تمایل زیادی به خرید و فروش نداشتند و دلار بسیار نوسانات محدودی داشت. این موضوع نشان می داد که به احتمال زیاد در ابتدای روز جاری، احتیاط در بازار ارز در سطح بالایی قرار خواهد داشت.
سایه برجام در بازار ارز / پیش بینی قیمت دلار  امروز 23 اسفند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکو ایران ، برخی معامله گران دلار تصور می کنند که احتمال احیای برجام بسیار کاهش یافته است. آن ها با تکیه بر همین عامل در روزهای اخیر خریدهای خود را بالا برده اند. با این حال، آنچه برای معامله گران ارزی اهمیت زیادی دارد، در روز جاری مشخص خواهد شد . دلار در روز یک شنبه توانست تا محدوده ۲۶ هزار و ۴۰۰ تومان پیش روی کند، ولی هم چنان پایین محدوده ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان باقی ماند. به گفته تحلیل گران، روز دوشنبه از این جهت در بازار اهمیت دارد که مشخص خواهد شد بازیگران برای نوسان گیری و ایجاد فرصت فروش در روزهای گذشته وارد معاملات شده اند یا اینکه واقعا سمت و سوی انتظارات ارزی تغییر کرده است. 

دیروز برای لحظاتی اسکناس آمریکایی بالای محدوده ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان نوسان کرد ولی به سرعت با افزایش فروش ها مواجه شد و به محدوده ۲۶ هزار و ۴۰۰ تومان بازگشت. دیشب نیز معامله گران تمایل زیادی به خرید و فروش نداشتند و دلار بسیار نوسانات محدودی داشت. این موضوع نشان می داد که به احتمال زیاد در ابتدای روز جاری، احتیاط در بازار ارز در سطح بالایی قرار خواهد داشت. 

برخی کاهشی ها سعی می کنند که احتمال حرکت به سمت توافقی بدون حضور روسیه با آمریکا را برجسته کنند‌ ولی به نظر می رسد که احتیاط در سمت فروشندگان ارزی کمی بیشتر شده است و دشوار است که دلار به راحتی به زیر مرز ۲۶ هزار تومانی بازگردد. 

photo_۲۰۲۲-۰۳-۱۴_۰۹-۱۵-۲۳

 
 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید