پیش بینی قیمت دلار امروز 24 اسفند

پیام آمریکایی به بازار دلار ایران در سه شنبه آخر سال

کدخبر: ۴۸۳۰۰۰
اقتصادنیوز : بازار ارز تهران روز گذشته شاهد کاهش قیمت دلار بود.اما معامله گران قیمت دلار را برای امروز 24 اسفند 1400 چگونه پیش بینی کرده اند؟
پیام آمریکایی به بازار دلار ایران در سه شنبه آخر سال

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار ارز تهران روز گذشته شاهد کاهش قیمت دلار بود. نرخ دلار در انتهای معاملات نقدی دیروز 110 دلار عقب نشینی کرد و با 26 هزار و 240 تومان معامله شد .

پیام آمریکایی به بازار ارز

اگرچه به علت نزدیک شدن به عید 1401؛  بازار ارز تهران با کمبود خریدار مواجه شده اما همچنان  سیگنال های برجامی در بازار برجسته است. 

روز گذشته ند پرایس عنوان کرده بود ، چندین مسئله کوچک در مذاکرات وین باقی مانده است و ما در مرحله‌ای هستیم که می‌توان آن را نزدیک به خط پایان دانست.سعید خطیب زاده هم  درباره برجام گفت برخی مباحث بسیار کلیدی و محدودیت باقی مانده است که باید در واشنگتن تصمیم گیری شود.

معامله گران در این وقت سال به فکر کسب سود از نوسانات کوچک هستند.  و برخی از معامله گران بازار ارز معتقدند که در صورتی که نرخ دلار از 26 هزار و 500 تومان عبور کند این امر می تواند موجب افزایش خریدارن در  بازار  شود. و  اگر قیمت دلار محدوده 26 هزار و 200 تومان را از دست دهد احتمال برگشت نرخ دلار  تا 25 هزار و 800 تومان هم وجود دارد . 

اما معامله گران قیمت دلار را برای امروز 24  اسفند 1400 چگونه پیش بینی کرده اند؟ 

پیش بینی قیمت دلار از مسیر قیمت درهم

قیمت درهم در معاملات پشت خطی شب گذشته با 7 هزار  130 تومان معامله شد که نسبت به قیمت معاملات نقدی روز گذشته 20 تومان پایین  بود. بنابراین از مسیر قیمت درهم ، نرخ دلار  امروز  نزولی است.

پیش بینی قیمت دلار از مسیر بازار فردایی

قیمت دلار فردایی در معاملات پشت خطی دیشب  با 26 هزار و 300 تا 26 هزار 420 تومان در نوسان بود این قیمت در مقایسه با یکشنبه شب ثابت بود. 

پیش بینی قیمت دلار از کانال هرات

در معاملات پشت خطی دلار هرات دیشب با 25 هزار و 300 تومان معامله شد که نسبت به قیمت یکشنبه شب 130 تومان پایین رفته بود. یکشنبه شب در معاملات پشت خطی قیمت دلار  بر روی 25 هزار و 430 تومان قرار داشت. بدین ترتیب در بازار هرات معامله گران به استقبال کاهش قیمت دلار  رفتند. در واقع معامله گران دلار پیش بینی کردند که قیمت دلار در بازار ارز امروز  سه شنبه 24 اسفند پایین می رود. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید