نظرسنجی ان بی سی نشان داد؛

از هر ۵ نفر، یک نفر به سراغ ارزهای دیجیتال می رود

کدخبر: ۴۸۵۹۸۲
اقتصادنیوز: نظرسنجی ان‌بی‌سی نیوز نشان می‌دهد که از هر پنج بزرگسال، یک نفر بر ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری، معامله یا از آن‌ها استفاده کرده است.
از هر ۵ نفر، یک نفر به سراغ ارزهای دیجیتال می رود

به گزارش اقتصادنیوز، نظرسنجی جدید ان‌بی‌سی نیوز نشان داد که از هر پنج آمریکایی یک نفر روی ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری، معامله یا آن‌ها را استفاده کرده است.

این آمار نشانه دیگری است که حتی با هشدار قانون‌گذاران درباره خطرات بازار و تلاش برای تنظیم صنعت، دارایی‌های دیجیتال همچنان محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.

نظرسنجی رمز ارزی از آمریکایی ها

نیمی از مردان بین 18 تا 49 سال گفتند که در حوزه رمزنگاری که بالاترین سهم را در بین تمام گروه‌های جمعیتی دارد، کار کرده‌اند.

40 درصد سیاه‌پوستان آمریکایی گفتند که از رمزنگاری معامله کرده یا از آن استفاده کرده‌اند، در حالی که 42 درصد همه افراد بین 18 تا 34 سال همین را گفتند.

این واقعیت که 21 درصد از 1000 آمریکایی که در نظرسنجی شرکت کردند گفتند که حداقل یک بار از رمزارز استفاده کرده یا روی آن سرمایه گذاری کرده اند، نشان می دهد که صنعت جوان در سال های اخیر چقدر رشد کرده است.

بیت کوین

حامیان بیت کوین و اتریوم چه می گویند؟

دارایی های دیجیتال با تلاش کاپیتول هیل برای معرفی قوانین جدیدی برای بازار گسترش یافته است.

طرفداران کریپتو می گویند دارایی هایی مانند بیت کوین، اتریوم و استیبل کوین ها سرعت تراکنش بهتر، هزینه های کمتر، حریم خصوصی، امنیت و فرصتی برای ارائه خدمات مالی به جوامعی که دارای بانک ضعیف هستند را ارائه می دهند.

اکثریت - حدود 56٪ - گفتند که احساس بی طرفی می کنند یا در مورد صنعت کریپتو مطمئن نیستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید