پیش بینی قیمت دلار امروز 18 فروردین

سیگنال برجامی به بازار دلار /بازارساز مانع صعود دلار

کدخبر: ۴۸۷۰۶۵
بازار ارز تهران روز گذشته به سود معامله گران کاهشی حرکت کرد.اما قیمت دلار در معاملات پشت خطی چه مسیری را دنبال کرد.
سیگنال برجامی به بازار دلار /بازارساز مانع صعود دلار

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار ارز تهران روز گذشته به سود معامله گران کاهشی حرکت کرد. قیمت دلار  عصر دیروز  170 تومان عقب نشینی کرد و با 27 هزار و 380 تومان معامله شد.

بازار ساز مانع صعود دلار 

این کاهش قیمت درحالی است که روز های گذشته قیمت دلار بالای محدوده 27 هزار و 500 تومان قرار داشت. از نگاه معامله گران دلار این محدوده برای بازار ارز تهران اهمیت دارد آنها معتقدند در صورتی که دلار بالای  این محدوده تثبیت شود می تواند تا در محدوده ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان هم پیشروی کند . 

عبور اسکناس آمریکایی از محدوده 27 هزار و 800 تومان حتی می تواند زمینه ساز بازگشت سفته بازان بزرگ به بازار و افزایش یکباره تا محدوده 28 هزار و 200 تومان شود.

عده ای دیگر از بازیگران ارزی به بالا رفتن قیمت نفت در بازارهای جهانی اشاره می کردند و می گفتند دست بازارساز برای مداخله در بازار داخلی را بازتر گذاشته است.

سیگنال بلینکن به بازار دلار در ایران 

اما شب گدشته آنتونی بلینکن در مصاحبه‌ای با شبکه خبری ان‌بی‌سی درباره برجام اظهار بدبینی کرد و گفت نسبت به مذاکرات خوشبین نیستم و همین خبر هم می تواند عاملی برای صعود دلار در بازار ارز امروز شود. 

پیش بینی قیمت دلار از مسیر قیمت درهم

قیمت درهم در معاملات پشت خطی روز گذشته با 7 هزار  520 تومان معامله شد که نسبت به قیمت معاملات نقدی 60 تومان بالا رفته بود. بنابراین از مسیر قیمت درهم ، نرخ دلار  امروز صعودی  است.

پیش بینی قیمت دلار از مسیر بازار فردایی

قیمت دلار فردایی در معاملات پشت خطی دیشب 27  هزار و 510 تومان معامله شد. این قیمت در مقایسه با سه شنبه شب تقریبا 240 تومان عقب نشینی کرده بود.  سه شنبه شب در معاملات پشت خطی قیمت دلار بر روی 27 هزار و 750 تومان قرار داشت. بنابراین پیش بینی قیمت دلار از مسیر بازار فردایی نزولی  است. 

پیش بینی قیمت دلار از کانال هرات

در معاملات پشت خطی دلار هرات دیشب با 26 هزار 720 تومان معامله شد که نسبت به قیمت سه شنبه شب 20 تومان بالا رفته بود. سه شنبه شب در معاملات پشت خطی قیمت دلار بر روی 26 هزار و 700 تومان قرار داشت. بدین ترتیب در بازار هرات معامله گران به استقبال افزایش قیمت دلار  رفتند. در واقع معامله گران دلار پیش بینی کردند که قیمت دلار در بازار ارز امروز  پنجشنبه 18 فروردین بالا می رود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید