خبری که دلار را کاهشی کرد/ پیش بینی قیمت دلار امروز 25 فروردین

کدخبر: ۴۸۸۶۲۹
به گفته فعالان، یکی از مهم ترین عواملی که موجب شد دلار در مسیر نزولی قرار بگیرد، خبرهایی مبنی بر گفتگوی مقام های ایرانی با قطری ها درباره آزادسازی پول های بلوکه شده بود.
خبری که دلار را کاهشی کرد/ پیش بینی قیمت دلار امروز 25 فروردین

به گزازش اقتصادنیوز به نقل از اکو ایران، اگر قیمت دلار بالای مرز 28 هزار تومانی باقی می ماند، خریداران بیشتری وارد بازار ارز می شدند. با این حال، روز چهارشنبه افت معناداری برای اسکناس آمریکایی رخ داد و تا محدوده 27 هزار و 800 تومانی عقب نشینی کرد. این افت موجب شد که برخی از معامله گران ورود خود به بازار ارز را به تعویق بیاندازند.

به گفته فعالان، یکی از مهم ترین عواملی که موجب شد دلار در مسیر نزولی قرار بگیرد، خبرهایی مبنی بر گفتگوی مقام های ایرانی با قطری ها درباره آزادسازی پول های بلوکه شده بود. مذاکره درباره آزادسازی پول های بلوکه شده از نگاه برخی معامله گران به معنای آن است که هم چنان احتمال احیای برجام در حالت قوی امکان دارد.

در مقابل عده زیادی از بازیگران ارزی اعتقاد دارند که بازار پس از چندین روز افزایش متوالی و برخورد به مقاومت سنگین 28 هزار و 200 تومان نیاز به اصلاح قیمت داشت. در این فرضیه احتمال برگشت بازیگران افزایشی به بازار زیاد است.

از نگاه برخی تحلیل گران فنی تا زمانی که اسکناس آمریکایی بالای خط 27 هزار و 800 تومان حضور دارد، احتمال افزایش قیمت بیشتر است. ورود دلار به بالای محدوده 28 هزار و 200 تومان حتی سرعت رشد دلار را بیشتر خواهد کرد. در مقابل رفتن دلار به زیر محدوده 27 هزار و 800 تومان حتی می تواند زمینه ساز افت تا محدوده 27 هزار و 500 تومان شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید