هفته آرام آلت کوین ها

جدال خریداران و فروشندگان بیت کوین در مرز 40 هزار دلار

کدخبر: ۴۸۹۰۶۱
اقتصادنیوز : با وجود چند مرحله تلاش توسط فروشندگان برای کاهش قیمت، بیت کوین همچنان توانسته در کانال 40 هزار دلار باقی بماند و هر بار که قیمت به کانال 39 هزار دلار نفوذ کرده، خریداران توانسته اند به سرعت آن را به بالای 40 هزار دلار برسانند.
جدال خریداران و فروشندگان بیت کوین در مرز 40 هزار دلار

به گزارش اقتصادنیوز ؛ بیت کوین امروز در حدود قیمت 40400 دلار معامله می شود و نسبت به روز گذشته حدودا نیم درصد رشد کرده است. در مقیاس هفتگی هم عملکرد بیت کوین با افت 4 درصدی همراه است.

ارزش معاملات ارز اول بازار در شبانه روز گذشته بیش از 19 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم به 767 میلیارد دلار رسیده است.

نوسانات قیمت در حوالی 40 هزار دلار در شرایطی رخ می دهد که آمار جدیدی از سختی شبکه بیت کوین منتشر شده که نشان دهنده کاهش یک درصدی آن است. از طرفی احساسات حاکم بر بازار نشان دهنده ترس شدید در میان معامله گران است. با توجه به افت حدود 7500 دلاری قیمت بیت کوین در هفته های اخیر، شاخص ترس و طمع بیت کوین هم به عدد 22 رسیده که این عدد نشان دهنده ترس موجود در بازار است.

حفظ یک حمایت مهم در اتریوم

اتریوم هم هنوز کانال 3000 دلار را حفظ کرده و در حدود قیمت 3040 دلار معامله می شود. در مقیاس هفتگی، اتریوم افت 5 درصدی را نشان می دهد.

ارزش معاملات ارز دوم بازار دوباره به کمتر از 10 میلیارد دلار رسیده و ارزش بازار آن هم عدد 365 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

اتریوم هم طی روزهای گذشته چند بار به کانال 2900 دلار نفوذ کرده اما هر بار که این اتفاق رخ داده، خریداران خیلی زود توانسته اند قیمت را به بالای 3000 دلار برسانند.

هفته آرام آلت کوین ها

آلت کوین ها امروز متعادل هستند. تقریبا تعداد نمادهای مثبت و منفی به یک اندازه است. اما در میان مثبت ها، EOS بیشترین رشد را کرده و قیمت آن حدود 6 درصد افزایش یافته است. ویوز هم با رشد 4 درصدی در رده بعدی قرار دارد. اتریوم کلاسیک رشد 3 درصدی داشته و مابقی ارزهای مثبت کمتر از 3 درصد رشد کرده اند.

در میان نمادهای منفی هم تورچین، مونرو و دوج کوین با افت حدود 2.5 درصدی، بیشترین کاهش قیمت را در فهرست 50 ارز برتر بازار داشته اند. مابقی نمادها هم افتی کمتر از 2 درصد را ثبت کرده اند.

در عملکرد هفتگی هم نمادها تغییرات خیلی شدیدی نداشته اند. به جز چند مورد خاص که نوسان هفتگی آن ها بیش از 10 درصد بوده، مابقی نمادها هفته آرامی را پشت سر گذاشته اند.

در میان نمادهای مثبت ApeCoin با رشد 11 درصدی بیشترین نوسان مثبت هفتگی را ثبت کرده است. در میان نمادهای منفی هم ویویز با افت 15 درصدی، ترا با افت 14 درصدی، فایل کوین با افت 11 درصدی و Cosmos و تتا نتورک با افت 10 درصدی بیشترین کاهش قیمت را داشته اند. مابقی نمادها هم در مقیاس هفتگی نوسان تک رقمی را ثبت کرده اند.

کاهش چشمگیر ارزش معاملات

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با افزایش جزئی، به عدد 1.88 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم نسبت به روز گذشته کاهش 29 درصدی داشته و 55 میلیارد دلار بوده است.

ارزش معاملات دیفای عدد 6 میلیارد دلار را نمایش می دهد و استیبل کوین ها هم 43 میلیارد دلار معامله شده اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید