تغییرات جزئی قیمت بیت کوین

آرامش مشکوک در بازار ارزهای دیجیتال!

کدخبر: ۴۸۹۲۸۱
اقتصادنیوز : بازار ارزهای دیجیتال فعلا در آرامش است. نوسانات بیت کوین و اتریوم به حداقل رسیده و قیمت آن ها در همان محدوده ای است که دیروز قرار داشت.
آرامش مشکوک در بازار ارزهای دیجیتال!

به گزارش اقتصادنیوز ، بیت کوین با تغییر بسیار جزئی نسبت به روز گذشته، همچنان در همان محدوده 40400 دلار معامله می شود. بازدهی هفتگی آن هم در محدوده منفی 5 درصد است.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته 17 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم 769 میلیارد دلار است.

اما بی تحرکی قیمت بیت کوین در شرایطی رخ می دهد که آمارها نشان دهنده خارج کردن بیت کوین از صرافی ها توسط نهنگ های بازار است. طی دو روز گذشته بیش از یک میلیارد دلار بیت کوین از صرافی های ارز دیجیتال به کیف پول ها منتقل شده که بر اساس آمارهای موجود، زمانی که چنین اتفاقی رخ می دهد قیمت میل به صعود پیدا می کند.

از طرفی مایکل سایلور مدیرعامل مایکرو استراتژی خبر داده که این شرکت به خرید بیت کوین ادامه خواهد داد که این خبری دلگرم کننده برای خریداران این ارز دیجیتال است.

کاهش ارزش معاملات اتریوم

اتریوم هم مانند بیت کوین طی شبانه روز گذشته حداقل نوسان قیمت را داشته و همچنان در همان محدوده 3040 دلاری معامله می شود. اتریوم در مقیاس هفتگی افت 6 درصدی داشته است.

ارزش معاملات اتریوم به 8 میلیارد دلار رسیده که عدد پایینی نسبت به میانگین ماهانه است. ارزش بازار ارز دوم بازار نیز به 366 میلیارد دلار رسیده است.

نوسانات آلت کوین ها به حداقل رسید

آلت کوین ها هم امروز متعادل هستند. در فهرست 50 ارز برتر بازار، به جز فایل کوین که 10 درصد رشد کرده، مابقی نمادها نوسان کمتر از 6 درصد داشته اند. در میان نمادهای مثبت EOS پس از فایل کوین در رده دوم ایستاده و 5.5 درصد افزایش قیمت داشته. مونرو و چین لینک هم افزایش قیمت بیش از 3 درصدی را روی تابلو نمایش می دهند.

در میان نمادهای منفی هم ApeCoin با افت 3 درصدی بیشترین کاهش قیمت را داشته و مابقی نمادها هم کمتر از دو درصد افت کرده اند.

البته در مقیاس هفتگی، وضعیت متفاوت است. به جز 8-9 نماد که بازدهی مثبت داشته اند، مابقی نمادها در یک هفته گذشته افت کرده اند. بیشترین افت هم مربوط به ترا است که کاهش قیمت 13 درصدی در یک هفته داشته. در بخش نمادهای مثبت هم EOS با رشد 9 درصدی در هفته گذشته، بهترین عملکرد را داشته. اما همین که منفی ترین و مثبت ترین نمادها در یک هفته گذشته نوسان 13 و 9 درصدی داشته اند نشان می دهد که طی این مدت معاملات بازار هیجان خاصی نداشته و نوسانات هم بسیار کم بوده اند.

افت ارزش معاملات به کمتر از 50 میلیارد دلار

ارزش بازار ارزهای دیجیتال هم اکنون 1.88 تریلیون دلار است. نسبت به روز گذشته، ارزش بازار تغییر خاصی نداشته اما ارزش معاملات باز هم کاهش داشته است. ارزش معاملات در شبانه روز گذشته با افت 10 درصدی نسبت به روز قبل، به عدد 49 میلیارد دلار رسیده است.

ارزش معاملات دیفای هم کاهشی بوده و عدد 5 میلیارد دلار را نمایش می دهد. طی 24 ساعت گذشته استیبل کوین ها هم با 40 میلیارد دلار معامله همراه بوده اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید