روز خوب آلت کوین ها

نهنگ‌ها در کمین بیت‌کوین!

کدخبر: ۴۷۵۲۸۸
اقتصادنیوز: قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته تغییر خاصی نداشته و همچنان در کانال 43000 دلار معامله می شود. اتریوم هم فعلا کانال 3100 دلاری را حفظ کرده است.
نهنگ‌ها در کمین بیت‌کوین!

به گزارش اقتصادنیوز بیت کوین طی 24 ساعت گذشته شرایط آرامی داشته و نوسانات قیمتی آن به حدی نبوده که باعث ایجاد هیجان در معامله گران شود. بیت کوین هم اکنون بدون تغییر خاصی نسبت به روز گذشته، حدود 43700 دلار معامله می شود و بازدهی هفتگی آن هم مثبت 13 درصد است. ارزش بازار بیت کوین هم اکنون 828 میلیارد دلار است.

تیم تجزیه و تحلیل Santiment که آمارهای جالبی درخصوص بازار ارزهای دیجیتال ارائه می کند، اعلام کرده که بزرگ ترین نهنگ های بیت کوین طی 7 هفته گذشته میزان قابل توجهی انباشت کرده اند. بنابر ادعای Santiment، آدرس هایی که 1000 بیت کوین یا بیشتر را دارند، از دوم دی ماه تا به حال جمعا 220000 بیت کوین به کیف های پول ترکیبی خود اضافه کرده اند که این سریع ترین انباشت از شهریورماه سال 1398 است.

رشد یک درصدی اتریوم

اتریوم برخلاف بیت کوین، مثبت است و مقدار کمی رشد کرده. قیمت اتریوم به 3145 دلار رسیده و بازدهی هفتگی آن هم مثل بیت کوین، 13 درصد است.

اتریوم طی شبانه روز گذشته بیش از 14 میلیارد دلار معامله شده و ارزش بازار آن هم به 374 میلیارد دلار رسیده است.

ارز دوم بازار اخیرا توانسته خط روند نزولی خود را به سمت بالا بشکند و معامله گران در انتظار قیمت های بیش از 3300 دلاری از این ارز هستند. اما حرکت به سمت این عدد، نیاز به یک محرک بیرونی هم دارد که آن محرک می تواند رشد بیت کوین و سبز شدن تمام بازار باشد.

روز خوب آلت کوین ها

امروز آلت کوین ها وضعیت خوبی دارند و گرچه تعداد نمادهای منفی هم کم نیست، اما باید گفت که کفه ترازو به سمت نمادهای مثبت، سنگینی می کند. در میان 50 ارز برتر بازار، یک نماد همه را شگفت زده کرده است. UNUS SED LEO با رشد 48 درصدی در یک روز، حسابی خودنمایی می کند. بازدهی هفتگی این ارز هم اکنون به 82 درصد رسیده است.

نماد Flow با 12 درصد رشد، الروند با رشد 11 درصدی و تزوس با رشد 10 درصدی، از دیگر نمادهای مثبت امروز هستند.

اما در طرف دیگر ماجرا، نمادهای منفی با اف های بسیار کوچک مشاهده می شوند. در فهرست 50 ارز برتر بازار، شیبا اینو با 4 درصد افت، بیشترین کاهش قیمت را داشته و به جز یکی دو نماد دیگر، سایر نمادهای منفی افت کمتر از یک درصد داشته اند.

جهش عجیب ارزش معاملات بیت کوین

وبسایت کوین مارکت کپ، ارزش بازار ارزهای دیجیتال را 2 تریلیون دلار گزارش کرده که این رقم نسبت به روز گذشته 34 صدم درصد رشد را نشان می دهد.

ارزش معاملات هم 408 میلیارد دلار گزارش شده که نسبت به روز گذشته با رشد 260 درصدی همراه است. از این رقم، 346 میلیارد دلار مربوط به معاملات بیت کوین است. بیت کوین که ارزش معاملات روزانه اش معمولا بین 20 الی 35 میلیارد دلار است، امروز معاملات پرحجمی داشته و ارزش معاملات بازار هم به همین دلیل افزایش داشته است.

ارزش معاملات دیفای 33 میلیارد دلار و ارزش معاملات استیبل کوین ها 69 میلیارد دلار اعلام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید