بیت کوین به پرواز درمی‌آید؟

جولان گاوها در بازار ارزهای دیجیتال

کدخبر: ۴۷۴۷۲۴
اقتصادنیوز: قیمت بیت کوین به بیش از 42000 دلار رسیده و اتریوم هم توانسته خودش را در کانال 3000 دلاری تثبیت کند.
جولان گاوها در بازار ارزهای دیجیتال

به گزارش اقتصادنیوز بازار ارزهای دیجیتال لحظات حساسی را تجربه می کند. بیت کوین با رشد بیش از 2 درصدی توانسته به قیمت 42700 دلاری برسد و این خبر خوبی برای افرادی است که بازار را تکنیکالی نگاه می کنند. تحلیلگران تکنیکال از قبل گفته بودند که درصورت رشد بیت کوین تا بالای 42500 دلار، راه برای یک صعود جدید هموار می شود و حالا بیت کوین توانسته به بالای آن عدد برسد.

از طرفی فضای مجازی و کانال ها و گروه های مرتبط با ارزهای دیجیتال پر شده از تصاویر نموداری که نشان می دهند بیت کوین روند نزولی خود که از ماه نوابر آغاز کرده بود را به سمت بالا شکسته است.

ارزش معاملات بیت کوین طی 24 ساعت گذشته بیش از 22 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن یک بار دیگر به بیش از 800 میلیارد دلار رسیده است.

امروز گزارش شد که معامله گران 800 میلیون دلار بیت کوین از صرافی ها خارج کرده اند که این نشانه خوبی برای بازار محسوب می شود چراکه به نوشته گلسنود (یکی از مراجع آماری بازار ارزهای دیجیتال)، در چنین مواقعی فشار فروش نسبت به زمانی که معامله گران بیت کوین خود را به صرافی ها منتقل می کنند به طور قابل توجهی کمتر می شود.

اتریوم مقاومت خود را شکست

اتریوم هم توانسته با رشد بیش از دو درصدی، مقاومتی که یکی دو روز پشت آن درجا می زد را به سمت بالا بشکند و به قیمت 3070 دلار رسیده است. با عبور از مقاومت 3020 دلاری، راه برای صعود جدید اتریوم باز شده و معامله گران انتظار دارند که گاوهای بازار قیمت های بالاتری را ثبت کنند.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته بیش از 12 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم از 360 میلیارد دلار فراتر رفته است.

رشد دسته جمعی آلت کوین ها

امروز از آن روزهاست که آلت کوین ها وضعیت بسیار خوبی دارند. در فهرست 50 ارز برتر بازار، به جز Theta Network که آن هم فقط یک درصد منفی است، مابقی ارزها مثبت هستند. البته مثبت های آلت کوین ها هیجانی نیست و آن ها هم اکثرا در حدود 2 الی 6 درصد رشد کرده اند. اما در این میان، شیبا اینو که 22 درصد رشد کرده و ریپل، UNUS SED LEO و Gala که 14 درصد افزایش قیمت داشته اند، استتثنا هستند.

در مقیاس هفتگی هم Gala با رشد 100 درصدی، حسابش را از سایر ارزهای موجود در فهرست 50 نماد برتر بازار جدا کرده و حسابی جلب توجه می کند. UNUS SED LEO هم 50 درصد رشد هفتگی داشته و جالب اینجاست که در فهرست 50 ارز برتر بازار، حتی یک ارز هم بازدهی هفتگی منفی نداشته است.

ارزش بازار دوباره افزایش یافت

ارزش بازار ارزهای دیجیتال دوباره رشد کرده و به 1.96 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم طی 24 ساعت گذشته، 77 میلیارد دلار ثبت شده است.

ارزش معاملات دیفای طی 24 ساعت گذشته بیش از 10 میلیارد دلار بوده و استیبل کوین ها هم معادل 60 میلیارد دلار معامله شده اند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید