نوسان محدود قیمت آلت کوین ها

پیش بینی نگران کننده از آینده قیمت بیت کوین

کدخبر: ۴۹۰۷۵۷
اقتصادنیوز: بیت کوین امروز با رشد نیم درصدی، در حدود قیمت 39700 دلار معامله می شود. اتریوم هم کمی پایین تر از 3000 دلار در حال معامله شدن است.
پیش بینی نگران کننده از آینده قیمت بیت کوین

به گزارش اقتصادنیوز ، بیت کوین دوباره کانال 40000 دلار را از دست داده و البته فاصله زیادی هم برای ورود به این کانال ندارد. بازدهی هفتگی بیت کوین هم به منفی 1.5 درصد رسیده است.

نگرانی تحلیلگران بازار رمز ارزها

در شبانه روز گذشته بیش از 15 میلیارد دلار بیت کوین معامله شده که این رقم کمی در مقایسه با متوسط ماهانه معاملات این ارز است. ارزش بازار آن هم عدد 756 میلیارد دلار را نشان می دهد.

گرچه بیت کوین امروز نوسان زیادی نداشته اما چیزی که تحلیلگران تکنیکال در نمودارها می بینند، باعث نگرانی آن ها از آینده قیمت شده است. سایت کوین دسک که از مراجع تحلیلی بازار رمز ارزها محسوب می شود در تحلیل جدیدی که منتشر کرده، نوشته احتمال نزول قیمت تا حدود 37500 دلار وجود دارد و البته اگر روند صعودی شود، مقاومت اصلی در قیمت 46000 دلار است.

اما نکته قابل توجه در تحلیل کوین دسک این است که نوسانات منفی روز پنجشنبه باعث شده چشم انداز صعودی هفته گذشته اعتبارش را از دست بدهد. ضمن اینکه افزایش حجم موقعیت های فروش نسبت به سفارشات خرید طی چند روز گذشته، کاهش تمایل سرمایه گذاران به خرید را نشان می دهد و چنانچه قیمت در حرکت به سمت پایین، تراز 35693 دلار که میانگین متحرک هفتگی 100 کندلی است را به پایین بشکند، می تواند منجر به سقوط تا ناحیه حمایتی 27 الی 30 هزار دلار شود.

اتریوم در کانال 2900 دلار

اتریوم امروز نسبت به روز گذشته تغییر قیمت خاصی نداشته و در حدود قیمت 2950 دلار معامله می شود. بازدهی هفتگی اتریوم منفی 3 درصد است.

ارزش معاملات اتریوم هم کاهش چشمگیری داشته و در شبانه روز گذشته حدود 8 میلیارد دلار معامله شده است. ارزش بازار ارز دوم بازار هم اکنون عدد 355 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

نوسان محدود آلت کوین ها

امروز تعداد آلت کوین هایی که افت قیمت داشته اند بیشتر از آن هایی است که رشد کرده اند. اما چه در میان مثبت ها و چه در میان منفی ها، نوسان شدیدی در هیچ کدام از نمادها رخ نداده است.

در میان نمادهای منفی بیشترین افت مربوط به مونرو است که کمتر از 5 درصد کاهش قیمت داشته. تورچین هم با افت 3.5 درصدی دومین نماد از نظر بیشترین افت است. مابقی ارزهای منفی در فهرست 50 ارز برتر بازار هم کاهش قیمت کمتر از 3 درصد داشته اند.

در میان نمادهای مثبت هم پنکیک سواپ با رشد 2.5 درصدی مثبت ترین نماد در فهرست 50 ارز برتر بازار است. پولکادات هم با رشد 1.5 درصدی دومین نماد در این فهرست است. مابقی ارزهای مثبت هم رشدی کمتر از یک درصد داشته اند.

افت 31 درصدی ارزش معاملات

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با رشد یک دهم درصدی نسبت به روز گذشته، به عدد 1.85 تریلیون دلار رسیده است. اما ارزش معاملات کاهشی چشمگیر داشته و با افت 31 درصدی، عدد 51 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

در معاملات دیفای هم 6 میلیارد دلار و در استیبل کوین ها 41 میلیارد دلار گردش مالی انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید