پیش بینی قیمت دلار امروز 6 اردیبهشت؛

2 شوک نزولی به قیمت دلار /رشد دلار در بازار شبانه

کدخبر: ۴۹۱۱۵۶
اقتصادنیوز : عده ای از معامله گران گران معتقدند قیمت دلار روز گذشته با دخالت بازار ساز و اخبار مثبت خطیب زاده درباره روند مذاکرات ایران و عربستان نتوانست کانال 28 هزار تومان را تصرف کند و مجبور به عقب نشینی شد.
2 شوک نزولی به قیمت دلار /رشد دلار در بازار شبانه

به گزارش اقتصادنیوز؛ قیمت اونس طلا روز گذشته ریزش کرد و به تبع آن قیمت سکه هم نزولی شد . برخی از تحلیلگران بازار ارز معتقدند در چنین شرایطی سکه بازان به خرید دلار روی می آورند تا جلوی ضرر در بازار سکه را بگیرند بنابراین به نظر می رسد که روز گذشته معامله گران سکه وارد بازار ارز شده باشند

خبری که بازار دلار را نزولی کرد

عده ای از معامله گران گران معتقدند قیمت دلار روز گذشته با دخالت بازارساز و اخبار مثبت خطیب زاده درباره روند مذاکرات ایران و عربستان  نتوانست کانال 28 هزار تومان را تصرف کند و مجبور به عقب نشینی شد. 

خط قرمز در بازار ارز 

مرز 28 هزار تومان به خط قرمز بازارساز  تبدیل شده و به شدت از ورود دلار به این مرز جلوگیری می کند. روز گذشته بازار ارز با افزایش عرضه دلار از سوی بازار ساز روبرو شد و قیمت دلار نزولی شد. هر برگ اسکناس آمریکایی در ساعات پایانی معاملات نقدی روز دوشنبه با 150 تومان کاهش به قیمت 27 هزار و 700 تومان معامله شد. 

رشد دلار در بازار شبانه

قیمت دلار در معاملات پشت خطی شب گذشته به بالای محدوده مقاومتی 27 هزار و 800 تومان برگشت و این امر می تواند سیگنال صعود به بازار ارز امروز باشد 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید