آغاز پیش فروش ایران خودرو

کدخبر: ۴۹۱۱۶۴
دور جدید پیش فروش محصولات شرکت ایران خودرو به روش قرعه کشی از امروز سه شنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ آغاز شد.
آغاز پیش فروش ایران خودرو

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، ایران خودرو در مرحله جدید فروش محصولات خود در اردیبهشت امسال پیش فروش عادی و ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، 4 محصول خود شامل خودروهای تارا دستی، تارا اتوماتیک، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک، دنا پلاس توربوشارژ با گیربکس 6 سرعته آغاز کرده است.

این طرح که از امروز سه شنبه 6 اردیبهشت ماه آغاز شده تا 8 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی فروش محصولات گروه صنعتی ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

در این طرح فروش که شامل مادران هم می شود تارا دستی با پیش پرداخت 128 میلیون تومان، تارا اتوماتیک با پیش پرداخت 167 میلیون تومان، دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک  با پیش پرداخت 160 میلیون تومان و دنا پلاس توربوشارژ با گیربکس 6 سرعته و فرمان برقی با پیش پرداخت 145 میلیون تومان به فروش می رسد.

موعد تحویل این خودروها فروردین و اردیبهشت 1402 اعلام شده است .

مراحل ثبت نام تا واریز وجه  به شرح زیر است:

مرحله اول :  متقاضی با وارد نمودن کد کاربری و کلمه عبور خود به صفحه ثبت نام وارد سایت شده و خودرو را انتخاب می‌کند.

مرحله دوم:  در پایان فرآیند ثبت‌نام به فرد متقاضی کد پیگیری اختصاص داده می‌شود.

مرحله سوم:  مراسم قرعه‌کشی پس از پایان مهلت ثبت‌نام و با حضور مراجع نظارتی برگزار می‌شود.

مرحله چهارم : فهرست منتخب این قرعه کشی حداکثر سه روز پس از پایان ثبت نام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام می گردد و متقاضی می بایست با مراجعه به سایت از وضعیت ثبت نام خود (انتخاب یا عدم انتخاب) در قرعه کشی مطلع شود.

  مرحله پنجم:  فرد انتخاب شده می بایست ظرف مهلت سه روز و جه پیش پرداخت خود را از طریق سایت فروش اینترنتی ایران خودرو واریز کند در صورت عدم واریز وجه ثبت نام متقاضی کم لن یکن تلقی می شود.

مراسم قرعه کشی به صورت زنده از طریق سایت رسمی ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه رسمی این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir پخش خواهد شد. 

بخشنامه فروش عادی و مادران با موعد تحویل حداکثر یکساله:

گروه صنعتی ایران خودرو , خودرو ,

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید