امیدواری در بازار

شرط دلار برای صعود سکه / پیش بینی قیمت سکه امروز 29 اردیبهشت

کدخبر: ۴۹۶۲۰۳
اقتصادنیوز : به عقیده برخی از معامله گران روند قیمت سکه امروز نزولی خواهد بود این دسته از فعالان معتقدند که امروز بازار سکه به شرطی وارد فاز کاهشی نمی شود که قیمت اسکناس آمریکایی قدرت نمایی کند.
شرط دلار برای صعود سکه / پیش بینی قیمت سکه امروز 29 اردیبهشت

به گزارش اقتصادنیوز ، فلز زرد رنگ داخلی  در ساعات ابتدای معاملات نقدی روز گذشته  در سطح قیمتی ۱۴ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان به فروش رسید.  اما در همان ابتدای معاملات روز گذشته با کاهش  تقریبا  ۱۰۰ هزار تومانی به مرز دو کانال ۱۳ و ۱۴ میلیون تومانی نزدیک شد.

روند کاهشی قیمت سکه دوباره ادامه پیدا کرد و در نیمه روز به کانال ۱۳ میلیون تومانی وارد شده و در سطوح قیمتی ۱۳ میلیون و ۹۲۰ تا ۱۳ میلیون و ۹۷۰ هزار تومانی به فروش رسید.. در نهایت قیمت سکه در معاملات بازار طلای روز گذشته در رقم ۱۳ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان ثبت شد.دیروز حباب سکه  رقمی معادل یک میلیون و ۹۰ هزار تومان محاسبه شد.

امیدواری در بازار سکه 

با پایان معاملات نقدی  قیمت سکه و آغاز معاملات فردایی سکه  دوباره به بالای مرز 14 میلیون تومان برگشت چنین رفتاری در بازار سکه،‌ امیدواری افزایشی های بازار سکه را تا حدی بالا برد. 

شرط دلار برای بازار سکه 

به باور برخی از معامله گران  سکه  از پشتوانه بنیادی برخوردار نبوده است. از نگاه آن ها حباب سکه به دلیل این رشد غیربنیادی افزایش پیدا کرد و به  نزدیکی محدوده ۹ درصدی و ارزش ذاتی آن به زیر 13 میلیون تومان رسیده است. که این امر میتواند به قئرت معامله گران کاهشی بیفزاید. 

 به عقیده برخی از معامله گران روند قیمت سکه امروز نزولی خواهد بود این دسته از فعالان معتقدند که امروز بازار سکه به شرطی وارد فاز کاهشی نمی شود که قیمت اسکناس آمریکایی قدرت نمایی کند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید