بازدهی هفتگی اتریوم بالاخره مثبت شد

فاز مثبت بیت کوین؛ تداوم ترس بازار!

کدخبر: ۴۹۷۰۹۷
اقتصادنیوز : بیت کوین مجددا وارد کانال 30 هزار دلار شده و وضعیت بدی ندارد. اتریوم هم به قیمت 2060 دلار رسیده است.
فاز مثبت بیت کوین؛ تداوم ترس بازار!

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رشد یک درصدی، بیت کوین را به قیمت 30400 دلار رسانده و بازدهی هفتگی آن هم عدد 1.7 درصد را نشان می دهد.

البته هنوز ارزش معاملات بیت کوین کم است و طی شبانه روز گذشته 24 میلیارد دلار معامله داشته که نسبت به میانگین ماهانه عدد کمتری است. ارزش بازار بیت کوین هم 579 میلیارد دلار شده که نسبت به قله تاریخی، عدد خوبی نیست.

گرچه فضای بازار ارزهای دیجیتال در ظاهر آرام است، اما شاخص ترس و طمع چیز دیگری می گوید. این شاخص که نشان دهنده وضعیت معامله گران است، امروز به عدد 10 رسیده که این عدد نشان می دهد معامله گران در حالت ترس شدید قرار دارند.

همین که ارزش معاملات طی چند روز گذشته کاهش داشته، نشان دهنده این است که افراد کمتری جسارت معامله کردن در شرایط فعلی را دارند و هنوز ترس بازار بابت یک ریزش احتمالی مجدد، از بین نرفته است.

بازدهی هفتگی اتریوم بالاخره مثبت شد

قیمت اتریوم امروز دو درصد رشد کرده و به حدود 2060 دلار رسیده است. سرانجام امروز بازدهی هفتگی اتریوم هم مثبت شد و به عدد 1.5 درصد رسید.

اتریوم در شبانه روز گذشته 12 میلیارد دلار معامله شده که عدد نسبتا کوچک تری در مقایسه با میانگین ماهانه محسوب می شود. ارزش بازار آن هم به 250 میلیارد دلار رسیده است.

رشد 41 درصدی فانتوم در یک هفته

در بازار امروز به جز زی کش که کمتر از یک درصد افت داشته، مابقی ارزهای موجود در فهرست 50 ارز برتر بازار با رشد قیمت مواجه بوده اند.

فانتوم 14 درصد رشد کرده و یونی سواپ، مونرو، Aave و Klaytn هم نمادهای 8 درصدی امروز هستند. وضعیت آلت کوین ها به طور کلی خوب است و افرادی که دیروز دست به خرید زده اند، امروز اکثرا در سود هستند.

در مقیاس هفتگی هم بازدهی های جالب توجهی ثبت شده است. فانتوم با رشد 41 درصدی، بهترین عملکرد را در فهرست 50 ارز برتر بازار داشته. Klaytn و Aave که در مقیاس روزانه هم رشد خوبی داشته اند، در مقیاس هفتگی به بازدهی بیش از 20 درصدی رسیده اند. ضمن اینکه کوکوین توکن نیز بالای 20 درصد بازدهی در یک هفته گذشته داشته و عملکرد خوبی را به ثبت رسانده است.

اما در نمای کلی بازار و در میان 19518 نمادی که وبسایت کوین مارکت کپ آن ها را نمایش می دهد، بیشترین رشد امروز به نام Sweet SOL ثبت شده که 1390 درصد بازدهی داده. United Bitcoin هم بیش از 300 درصد رشد داشته اما باید این نکته را در نظر گرفته که هر دو این نمادها، از جمله کوچک ترین نمادهای بازار هستند که ممکن است بازدهی رویایی آن ها ناگهان تبدیل به ضررهای هنگفت شود.

رشد ارزش معاملات

ارزش بازار ارزهای دیجیتال در روز جاری حدود یک درصد رشد کرده و به عدد 1.31 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم در مقایسه با دیروز رشد خوبی داشته و به عدد 67 میلیارد دلار رسیده اما در کل هنوز جای رشد دارد.

ارزش معاملات دیفای 8 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 58 میلیارد دلار معامله شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید