تاکید محسن رضایی بر برخورد جدی با مفسدان و رانت‌خواران بازار

کدخبر: ۴۹۷۱۸۱
محسن رضایی در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار استان خوزستان که شامگاه ۲خردادماه در اهواز برگزار شد، ضمن تسلیت درگذشت تعدادی از هموطنان در حادثه ریزش ساختمان ۱۰ طبقه در آبادان گفت: همه دستگاه ها باید شبانه روز فعال باشند و اجازه داده نشود تا کالایی احتکار شود.
تاکید محسن رضایی بر برخورد جدی با مفسدان و رانت‌خواران بازار

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه باید برخورد با مفسدان و رانت خواران بازار بسیار جدی باشد، گفت : نباید منافع مردم نادیده گرفته شود و باید از منافع مردم دفاع کرد.

محسن رضایی در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار استان خوزستان که شامگاه ۲خردادماه در اهواز برگزار شد، ضمن تسلیت درگذشت تعدادی از هموطنان در حادثه ریزش ساختمان ۱۰ طبقه در آبادان اظهار کرد: همه دستگاه ها باید شبانه روز فعال باشند و اجازه داده نشود تا کالایی احتکار شود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: بیش از ۳۰ هزار تن کالای احتکار شده شناسایی و وارد بازار شده است. فقط در یک نقطه استان خوزستان، ۵هزار تن برنج احتکار شده بود که کشف و روانه بازار شده است.

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: همه ماموران انتظامی، اداری، کارمندان دولت و سایر بخش ها باید شبانه روز کار و فعالیت کنند تا ثبات به بازار بازگردد و دست مفسدان و رانت خواران حتما باید قطعا شود.

رضایی با بیان اینکه باید برخورد با مفسدان و رانت خواران بازار بسیار جدی باشد، عنوان کرد: نباید منافع مردم نادیده گرفته شود و باید از منافع مردم دفاع کرد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت ورود و خروج کالا از بندر امام گفت: باید روند ورود وخروج کالا از بندر امام خمینی تسریع شود. بیش از ۳ میلیون تن کالا در انبارهای بندر امام داریم و ۲.۴ میلیون تن کالا از ابتدای سال تاکنون از بندر امام وارد کشور شده است.

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: هرچه کالا در بازار بیشتر باشد، کنترل بر روی قیمت ها بیشتر است. شرایط آینده را با مدیریت و انضباط می توان به سود مردم تغییر داد و همه مسئولان نیز بسیج شده اند تا چنین مساله ای اتفاق افتد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید