گزارش اقتصادنیوز از بازار ارز، سکه و طلا؛

سکه کانال 15 میلیون را پس گرفت /نوسان محدود قیمت دلار

کدخبر: ۴۹۹۰۸۲
اقتصادنیوز: قیمت سکه امروز به کانال 15 میلیون تومان برگشت و قیمت دلار صرافی وارد کانال 26 هزار تومان شد.
سکه کانال 15 میلیون را پس گرفت /نوسان محدود قیمت دلار

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت جهانی طلا در بازار امروز چهارشنبه 11 خرداد ماه نسبت به روز قبل نزولی بود. فلز گران بهای جهانی ظهر امروز در محدوده 1835 دلار معامله شد که نسبت به روز قبل تقریبا 8 دلار پایین رفته بود.

عبور سکه از کانال 15 میلیون تومان 

در بازار داخلی ایران امروز مانند روز گذشته با پیشروی اسکناس آمریکایی قیمت سکه و طلا وارد فاز صعودی شد.  قیمت طلا 18 عیار  در زمان نوشتن این گزارش 1 میلیون و 436 هزار و 700 تومان به فروش رسید که نسبت به روز قبل 10 هزار و 900 تومان بالاتر  بود. 

قیمت سکه هم که روز قبل کانال 15 میلیون تومان را از دست داده بود در بازار امروز این کانال را پس گرفت. روند صعودی سکه در بازار امروز بار دیگر  شدت گرفت و سکه بازان بار دیگر به سمت کانال مذکور هجوم بردند . قیمت سکه در ساعات ابتدای معامات نقدی امروز نزولی بود اما در نیمه معاملات نقدی با 15 میلیون و 50 هزار  تومان معامله شد که نسبت به روز قبل 145 هزار تومان افزایش را نشان می دهد

دلار صرافی کانال عوض کرد 

قیمت دلار صرافی  در شروع معاملات نقدی امروز با 25 هزار و 965 تومان معامله شد . دلار صرافی قبل از ظهر امروز وارد کانال 26 هزار تومان شد و در نیمه ظهر امروز با 26 هزار و 29 تومان معامله شد. این قیمت نسبت به  روز قبل 50 تومان بالاتر  بود. 

اسکناس آمریکایی هم در بازار متشکل ارزی  با 25 هزار و 829 تومان روانه بازار  شد و  در نیمه ظهر امروز به 25 هزار و 905 تومان رسید. این قیمت نسبت به دیروز 55 تومان رشد کرده بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید