بازار سکه در لاک احتیاط

رشد قیمت دلار در بازار متشکل!

کدخبر: ۴۹۹۹۳۳
اقتصادنیوز: اثر مصوبه جدید باعث شده بود که قیمت دقیقی از سوی معامله گران سکه اعلام نشود. قیمت سکه امامی امروز در محدوده 15 میلیون و 60 هزار تومان تا 15 میلیون و 200 هزار تومان معامله شد .
رشد قیمت دلار در بازار متشکل!

به گزارش اقتصادنیوز ؛  بازار جهانی طلا عصر امروز در مقایسه با دو روز قبل رشد  تقریبا 3 دلاری را ثبت کرد. قیمت اونس طلا امروز با 1854 دلار معامله شد .بازار داخلی ایران هم  تحت تاثیر  خبر  ممنوعیت معاملات فردایی طلا و سکه قرار دارد .طبق یک مصوبه، معامله گران در بازار فردایی طلا به جرم اخلال در نظام اقتصادی، تحت پیگرد قرار می‌گیرند . از طرفی هم نشست شورای حکام باعث شده که احتیاط در بازار بیشتر شود.مدیرکل آژانس بین‌الملل انرژی اتمی در نشست شورای حکام باز هم مدعی عدم توضیح ایران درباره سه مکان اعلام‌نشده شد.

با این حال در زمان نوشتن این گزارش  قیمت طلا 18 عیار 1 میلیون و 429 هزار و 100 تومان معامله  شد که نسبت به 4 روز قبل 2 هزار  و 700 تومان پایین  تر بود.  اثر مصوبه جدید باعث شده بود که قیمت دقیقی از سوی معامله گران سکه اعلام نشود.  قیمت سکه امامی امروز در محدوده 15 میلیون و 60 هزار تومان تا 15 میلیون و 200 هزار تومان معامله شد . 

قیمت دلار صرافی بالا رفت

صرافی مل بعد از سه روز تعطیلی به مناسب سالروز رحلت امام خمینی (ره)  در شروع معاملات امروز دوشنبه 16 خرداد 1401 قیمت فروش اسکناس آمریکایی را 26 هزار و 232 تومان اعلام کرد که نسبت به قیمت روز پنجشنبه گذشته 158 تومان بالاتر بود.

قیمت فروش دلار  در ادامه معاملات صرافی ملی دوباره رشد کرد. نرخ دلار در صرافی ملی قبل از ظهر امروز تا 26 هزار و 284 تومان پیشروی کرد . نرخ فروش صرافی ملی در انتهای معاملات نقدی امروز 26 هزار و 441 تومان بود.این قیمت نسبت به سه روز قبل تقریبا 374 تومان افزایش را نشان می دهد.

رشد قیمت دلار متشکل 

اسکناس آمریکایی در بازار متشکل ارزی امروز مانند دلار صرافی بر مدار صعود قرار گرفت. قیمت دلار متشکل در ابتدای معاملات نقدی امروز 26 هزار و 54 تومان بود که نسبت به دیروز 44 تومان رشد کرده بود.

سرعت پیشروی دلار در بازار یاد شده درادامه معامله شدت گرفت و قبل از ظهر امروز با 26 هزار و 130 تومان مبادله شد . نرخ دلار متشکل در نیمه معاملات نقدی امروز با 26 هزار و 210 تومان به فروش رسید. قیمت اسکناس آمریکایی  عصر امروز با افزایش ۰.۷۷ درصدی به 26 هزار و 184  تومان رسید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید