واکنش مثبت شاخص کل به حمایت ۱.۵ میلیون واحدی

کدخبر: ۵۰۲۳۹۱
اقتصادنیوز: شاخص کل بورس تهران این هفته به محدوده حمایتی خود به خوبی واکنش نشان و در حوالی عدد روانی یک میلیون ۵۰۰ هزار واحد حمایت شد.
واکنش مثبت شاخص کل به حمایت ۱.۵ میلیون واحدی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تحلیلگر بازار سرمایه گفت: اولین حمایت میان مدت شاخص کل محدوده یک میلیون ۵۰۰ تا یک میلیون ۴۸۰ هزار واحد و هدف بعدی شاخص در صورت رشد محدوده یک میلیون ۷۰۰ هزار واحد است.

آقای علی ملک‌لی گفت: شاخص کل بورس تهران این هفته به محدوده حمایتی خود به خوبی واکنش نشان و در حوالی عدد روانی یک میلیون ۵۰۰ هزار واحد حمایت شد. با توجه به تقاضای خوب در هفته گذشته، انتظار می‌رود در هفته پیش‌رو نیز شاخص سبز باشد و به رشد خود ادامه دهد.

اولین حمایت میان مدت شاخص کل  محدوده ۱.۵۰۰.۰۰۰ تا ۱.۴۸۰.۰۰۰ است

این تحلیلگر گفت: شاخص کل هم وزن نیز که نماگر بهتری از وضعیت بورس تهران است رشد کمتری نسبت به شاخص کل داشت. این شاخص در روز اول کاری هفته با عدد ۴۲۲ هزارواحد شروع به کار کرد و پس از رشد حدود ۱.۶ درصدی در پایان هفته به تراز ۴۲۹ هزار واحد رسید که نشان دهنده توجه بیشتر سرمایه‌گذاران به شرکت‌های بزرگتر بازار در هفته‌ای که گذشت  است. با توجه به حمایت خوب شاخص هم وزن در محدوده قرمز رنگ که در هفته‌های قبل هم به آن اشاره شد، انتظار داریم این شاخص در هفته آتی نیز به رشد خود ادامه دهد. انتظارات از این شاخص نیز در تصویر مشخص است و حمایت اصلی ۴۱۰ هزار و مقاومت اصلی محدوده ۴۷۰ هزار را برای این شاخص متصوریم.

اولین حمایت میان مدت شاخص کل  محدوده ۱.۵۰۰.۰۰۰ تا ۱.۴۸۰.۰۰۰ است

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید