ارزش بازار رمز ارزها تکان نخورد

توقف بیت کوین در کانال 21000 دلار/رشد 10 درصدی دوج کوین

کدخبر: ۵۰۴۵۷۷
اقتصادنیوز : بازار ارزهای دیجیتال امروز آرام است و اکثر ارزهای مورد توجه رشد یا افت زیادی نداشته اند. البته چند مورد استثنا هم وجود دارد؛ مثل دوج کوین که 10 درصد رشد کرده است.
توقف بیت کوین در کانال 21000 دلار/رشد 10 درصدی دوج کوین

به گزارش اقتصادنیوز؛ امروز بیت کوین با تغییرات بسیار جزئی نسبت به دیروز، در حوالی قیمت 21400 دلار معامله می شود. البته بامداد امروز قیمت کمی افت داشت و تا حدود 21000 دلار هم عقب نشینی کرد اما دوباره خریداران بازار را در دست گرفتند و قیمت را چند صد دلار بالا آوردند.

میزان بازدهی بیت کوین در یک هفته گذشته مثبت 3 درصد بوده است. در شبانه روز گذشته نیز ارزش معاملات بیت کوین 21 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن عدد 409 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

با پایان یافتن دوره افت بیت کوین و در جا زدن قیمت ها، حالا کم کم امید فعالان این بازار به رشد قیمت ها افزایش یافته و مجددا قیمت های بسیار بالا برای اهداف بیت کوین اعلام می شود.

امروز تیم دراپر یکی از میلیاردرهای بازار ارزهای دیجیتال گفته که بیت کوین تا اواخر همین سال میلادی یا نهایتا اوایل سال 2023 به 250 هزار دلار خواهد رسید.

تغییرات اندک اتریوم

اتریوم هم امروز تغییر قیمت خاصی نداشته و در حال حاضر با افت نیم درصدی، در حدود قیمت 1230 دلار معامله می شود. اتریوم در مقیاس هفتگی عملکرد بهتری از بیت کوین داشته و در یک هفته گذشته 8 درصد رشد کرده است.

ارزش معاملات اتریوم در 24 ساعت گذشته 13 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم 149 میلیارد دلار است.

بیت کوین و اتریوم

رشد 10 درصدی دوج کوین

در فهرست 50 ارز برتر بازار، امروز بهترین وضعیت را دوج کوین دارد که رشد 10 درصدی داشته. ترون هم 7 درصد افزایش قیمت داشته و یونی سواپ و اتریوم کلاسیک با رشد 5 درصدی مواجه شده اند. مابقی آلت کوین های مثبت، رشدی کمتر از 2 درصد دارند.

در میان نمادهای منفی هم سند باکس، نیر پروتکل، الروند، اکسی اینفینیتی و ایپ کوین با کاهش قیمت 4 درصدی مواجه شده اند و دسنترالند، تتا نتورک و پالیگان افت 3 درصدی دارند.

در مقیاس هفتگی، تعداد آلت کوین هایی که بازدهی منفی داده اند نسبت به دیروز بیشتر شده اما همچنان افت هفتگی آن ها کوچک است و در مقابل، تعدادی از نمادهایی که رشد کرده اند، افزایش قیمت قابل توجهی را ثبت کرده اند.

بیت کوین کش، Bitcoin SV و زی کش که بیشترین افت قیمت هفتگی را دارند، کاهش 2 الی 5 درصدی را ثبت کرده اند و پالیگان که بیشترین رشد هفتگی را داشته، طی این 7 روز 50 درصد افزایش قیمت داشته است.

سند باکس، یونی سواپ و شیبا اینو هم رشدی 40 درصدی را ثبت کرده اند.

ارزش بازار تکان نخورد

ارزش بازار ارزهای دیجیتال نسبت به دیروز تغییر خاصی نداشته و 963 میلیارد دلار است.

اما ارزش معاملات با رشد 11 درصدی به 53 میلیارد دلار رسیده که سهم معاملات دیفای 5 میلیارد دلار و سهم معاملات استیبل کوین ها 47 میلیارد دلار بوده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید