دستگیری ۴۰ سرشاخه اصلی معاملات فردایی

کدخبر: ۵۰۵۲۳۳
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری ۴۰ سرشاخه اصلی معاملات فردایی خبر داد.
دستگیری ۴۰ سرشاخه اصلی معاملات فردایی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: تعداد ۴۰ نفر از سرشاخه‌های اصلی معامله گران ارز و یا طلافروشان متخلف شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ هدایت بهرامی اظهار داشت: در مدت یک ماه اخیر تعداد یک میلیون و ۶۰۰ قلم انواع لوازم خانگی قاچاق کشف شده است.

وی افزود: به عنوان مثال می‌توان به ۲۱۲ هزار و ۹۰۰ قلم انواع بلورهای خارجی اشاره کرد که در بسته بندی و جعبه‌های ایران وارد کشور شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ادامه داد: همچنین یک کامیون-خاور کشف شده است که بارش چمدان‌های خارجی بوده و در شهرهای جنوبی بارگیری شده است اما به دلیل اینکه بتواند از چشمان پلیس دور بماند روی چمدان‌ها را علوفه دام بار زده اند.

بهرامی خاطرنشان کرد: معاملات فردایی معاملات غیرمجازی است، این معاملات هم از نظر شرعی و هم از نظر قانونی غیرمجاز است و به هموطنان توصیه می‌کنند وارد این بازار نشوند.

وی با بیان اینکه این معاملات تحت نظر اطلاعاتی و عملیاتی پلیس است، گفت: افرادی که وارد این بازار می‌شوند نوعی مجرم هستند که در صورت شناسایی با آنها برخورد می‌شود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: در یک ماهه اخیر با کارهای اطلاعاتی و هدفمندی که انجام شده است تعداد ۴۰ نفر از سرشاخه‌های اصلی معامله گران ارز و یا طلافروشان متخلف شناسایی و دستگیر شدند.

بهرامی تصریح کرد: همچنین کانال‌های قیمت گذار فردایی هم رصد شده است که تعداد ۱۱ کانال قیمت گذار فردایی شناسایی و مسدود شده اند.

 
 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید