افت و خیز محدود قیمت دلار رسمی

قیمت دلار ریزش کرد /اصلاح قیمت طلا و سکه

کدخبر: ۵۰۵۸۱۱
اقتصادنیوز : بازار ارز و طلا امروز یکشنبه 12 تیر ماه شاهد ریزش قیمت دلار و اصلاح شدن قیمت سکه و طلا بود .
قیمت دلار ریزش کرد /اصلاح قیمت طلا و سکه

به گزارش اقتصادنیوز ، بعد از اعلام شکست مذاکرات دو روزه دوحه در روز چهارشنبه گذشته، قیمت دلار  و سکه به پرواز درآمد و هر کدام یک کانال بالا رفت.

قیمت دلار ریزش کرد 

قیمت دلار امروز یکشنبه 12 تیرماه ریزش کرد. نرخ دلار امروز 600 تومان پایین تر از روز گذشته معامله شد . معامله گران معتقدند که با توجه به رشد  هیجانی اسکناس آمریکایی در روز پنجشنبه هفته گذشته و دیروز این کاهش قیمت دور از انتظار نبود. قیمت دلار در هرات هم نسبت به دیروز رنج شد. 

همچنین در اکوایران ببینید : جنگ ارزی کلید خورد

افت و خیز محدود دلار رسمی

در بازار رسمی هم قیمت دلار افت و خیز چشمگیری پیدا نکرد . نرخ  دلار صرافی ملی امروز در محدوده 27 هزار و 750 تومان مبادله شد که نسبت به دیروز 16 تومان نوسان به سمت  بالا را نشان می دهد. قیمت دلار متشکل هم در محدوده 27 هزار و 613 تومان به فروش رسید که نسبت به عصر دیروز 12 تومان رشد کرده بود. 

قیمت طلا و سکه اصلاح شد 

بازار جهانی طلا امروز یکشنبه تعطیل بود. قیمت اونس طلا دیروز 10 دلار رشد کرد و در محدوده 1813 دلار ایستاد.

در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا 18 عیار در زمان نوشتن این گزارش 10 هزار و 400 تومان از دیروز ارزان تر بود . این فلز زرد رنگ داخلی امروز به قیمت 1 میلیون و 442 هزار و 700 تومان به فروش رسید. 

قیمت سکه  امروز اصلاح شد. قیمت هر قطعه سکه امامی ظهر امروز با 15 میلیون و 600 هزار تومان معامله شد که در مقایسه با دیروز 100 هزار تومان پایین رفته بود.

با قیمت مذکور حباب سکه در محدوده 13 درصد بود و ارزش واقعی سکه 13 میلیون و 786 تومان بود که در مقایسه با قیمت نقدی سکه در بازار بیش از 1 میلیون و 800 هزار تومان بدست آمد . 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید