صف در بازار دلار

ترمز نرخ دلار کشیده شد/ سکه ریزش کرد

کدخبر: ۵۰۵۸۵۴
اقتصادنیوز : در بازار امروز یکشنبه 12 تیر ماه 1401 ترمز روند صعودی نرخ دلار کشیده شد.قیمت سکه هم ریزش کرد.
ترمز نرخ دلار کشیده شد/  سکه ریزش کرد

به گزارش اقتصادنیوز ؛ در بازار  امروز یکشنبه 12 تیر ماه ترمز روند صعودی نرخ دلار کشیده شد. بازار امروز با تزریق عرضه همراه بود. قیمت دلار در تهران یک کانال پایین آمد و تقریبا ۸۰۰  تومان ارزان تر از دیروز معامله شد . این در حالی بود که در روز های گذشته قیمت دلار به واسطه اخبار منفی برجامی یکه تازی را تجربه کرده بود. البته در بازار های همسایه هم نرخ دلار نزولی بود. 

صف در بازار دلار 

نکته قابل توجه بازار امروز صف طولانی مقابل صرافی ها بود. تزریق ارز با قیمت توافقی و بانکی در به صرافیها موجب صف انبوهی از مردم عادی در مقابل صرافی‌ها  شده بود. 

کاهش شبانه قیمت دلار /سیگنال برجامی به بازار دلار

قیمت دلار رسمی امروز 

در بازار رسمی هم قیمت دلار افت و خیز چشمگیری پیدا نکرد . نرخ  دلار صرافی ملی امروز در محدوده 27 هزار و 750 تومان مبادله شد که نسبت به دیروز 16 تومان نوسان به سمت  بالا را نشان می دهد.  قیمت دلار در پایان کار صرافی ملی 27 هزار و 753 تومان بود.

قیمت دلار متشکل هم در محدوده 27 هزار و 613 تومان به فروش رسید که نسبت به عصر دیروز 12 تومان رشد کرده بود. نرخ دلار متشکل عصر امروز در زمان نوشتن این گزارش 27 هزار و 615 تومان بود . 

قیمت طلا و سکه ریزش کرد

بازار جهانی طلا امروز یکشنبه تعطیل بود. قیمت اونس طلا دیروز 10 دلار رشد کرد و در محدوده 1813 دلار ایستاد.

در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا 18 عیار در زمان نوشتن این گزارش 24  هزار و 300 تومان از دیروز ارزان تر بود . این فلز زرد رنگ داخلی امروز به قیمت 1 میلیون و 428 هزار و 800 تومان به فروش رسید. 

قیمت سکه  امروز ریزش کرد.  قیمت هر قطعه سکه امامی عصر امروز با 15 میلیون و 400 هزار تومان معامله شد که در مقایسه با دیروز 300  هزار تومان پایین رفته بود.

با قیمت مذکور حباب سکه در محدوده 12 درصد بود و ارزش واقعی سکه 13 میلیون و 687 تومان بود که در مقایسه با قیمت نقدی سکه در بازار بیش از 1 میلیون و 700 هزار تومان فاصله دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید