اتریوم در کانال 1100 دلاری

کاهش 3 درصدی قیمت بیت کوین

کدخبر: ۵۰۷۵۳۸
اقتصادنیوز: بیت کوین در کانال 20 هزار دلار است و نسبت به یکی دو روز گذشته بیش از هزار دلار افت قیمت داشته. اتریوم نیز دوباره به کانال 1100 دلار بازگشته است.
کاهش 3 درصدی قیمت بیت کوین

به گزارش اقتصادنیوز ؛ بیت کوین امروز با افت قیمت همراه است. قیمت بزرگ ترین ارز بازار هم اکنون با کاهش 3.5 درصدی در حوالی 20600 دلار است. البته در مقیاس هفتگی همچنان بیت کوین با رشد 5 درصدی مواجه بوده و عملکرد مناسبی دارد.

ارزش معاملات بیت کوین طی 24 ساعت گذشته 27 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم 392 میلیارد دلار است.

بیت کوین اخیرا یک رشد خوب از کانال 19000 دلار تا بالای 22000 دلار داشت. گرچه در حال حاضر بخشی از این رشد از دست رفته، اما هنوز می توان این حرکت را آغاز یک روند صعودی جدید دانست.

این البته تحلیل برخی از تحلیلگران خوش بین است و بد بین ها همچنان معتقدند که قیمت باید به پایین تر از این اعداد نیز برسد.

فعلا شاخص ترس و طمع بیت کوین به عدد 22 رسیده که این نشان می دهد ترس موجود در بازار تا حدود زیادی از بین رفته و سرمایه گذاران با خیال راحت تری اقدام به خرید بیت کوین می کنند.

اتریوم در کانال 1100 دلاری

اتریوم امروز با افت حدود 2.5 درصدی در حدود قیمت 1140 دلار معامله می شود. اتریوم در رشد اخیر توانسته بود وارد کانال 1200 دلار شود اما این کانال از دست رفته است.

ارزش معاملات اتریوم در شبانه روز گذشته 11 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 139 میلیارد دلار است. در مقیاس هفتگی نیز اتریوم رشد 6 درصدی را نمایش می دهد.

افت محدود آلت کوین ها

اکثر آلت کوین ها امروز منفی هستند. البته در همین بازار منفی، چند آلت کوین رشد کرده اند. در فهرست 50 ارز برتر بازار مونرو با رشد 6 درصدی بهترین عملکرد را داشته و تزوس هم حدود 5 درصد رشد کرده است. اتم و اینترنت کامپیوتر هم رشد حدود 2 درصدی داشته اند.

مابقی آلت کوین ها منفی هستند که در میان این نمادهای منفی، کوانت با افت 10 درصدی بیشترین کاهش قیمت را ثبت کرده است. الروند، نیر پروتکل، ایپ کوین، فلو، لایت کوین و لئو هم افت 5 الی 6 درصدی را نمایش می دهند.

اما در مقیاس هفتگی، وضعیت همچنان خوب است. کوانت که با 10 درصد کاهش، بیشترین افت روزانه را داشته، در مقیاس هفتگی 35 درصد رشد کرده است. Aave هم رشد 32 درصدی داشته که عملکرد مناسبی است. یونی سواپ و اینترنت کامپیوتر نیز با رشدهای بیش از 20 درصد، سود خوبی به خریداران خود داده اند.

در مقیاس هفتگی بیشترین افت را لئو با کاهش 6 درصدی داشته است. دوج کوین هم حدود 2.5 درصد افت کرده و مابقی نمادهای منفی، افتی کمتر از 2 درصد دارند.

کاهش ارزش معاملات تا 55 میلیارد دلار

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز 2.5 درصد کم شد و به 917 میلیارد دلار رسید. ارزش معاملات هم با افتی کوچک، به 55 میلیارد دلار رسیده است.

طی 24 ساعت گذشته ارزش معاملات دیفای 4 میلیارد دلار بوده و استیبل کوین ها هم ارزش معاملات 49 میلیارد دلاری را نمایش می دهند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید