پیش بینی قیمت دلار امروز 30 تیر

ایست حرکتی قیمت دلار /پیام بازارساز به بازار دلار

کدخبر: ۵۰۹۶۴۶
اقتصادنیوز : عده ای از بازیگران بازار ارز تهران معتقدند در صورتی که اسکناس آمریکایی کانال جدید را تصرف نکند این امر می تواند به طور موقت انتظارات افزایشی معامله گران را کنترل کند .
ایست حرکتی قیمت دلار /پیام بازارساز به بازار دلار

به گزارش اقتصادنیوز ؛ بازار دلار  که با سفر بایدن به خاورمیانه صعودی شده بود با سفر پوتین و اردوغان به تهران کمی آرام گرفت. دیروز هم قیمت دلار نوسان محدودی را ثبت کرد. به عقیده تحلیلگران بازار ارز ایست حرکتی نرخ دلار آزاد ناشی از بلاتکلیفی معامله‌گران نسبت به شرایط سیاسی حال حاضر کشور است.

عده ای از بازیگران بازار ارز تهران معتقدند در صورتی که اسکناس آمریکایی کانال جدید را تصرف  نکند این امر می تواند به طور موقت انتظارات افزایشی معامله گران را کنترل کند .کارشناسان ارزی معتقدند با برطرف شدن تقاضا‌های بازار در معاملات توافقی از حجم معاملات بازار آزاد کاسته شده است.

پیام مهم بازارساز به بازار دلار 

علی صالح آبادی  هم دیشب در یک برنامه تلویزیونی حجم مبادلات تجاری ایران و روسیه را ۴۰ میلیارد دلار اعلام کرد و گفت: علاوه بر بازگشایی نماد معاملاتی روبل و ریال در بازار متشکل ارزی، پیمان‌های پولی و بانکی مختلفی بین ایران و روسیه منعقد شده که برخی از آن‌ها شامل استفاده از پول‌های ملی در مبادلات تجاری، پرداخت‌های خرد بین شهروندان روسی و ایرانی و نحوه تبادلات مالی دو کشور است.

 دبیر کل کانون صرافان کشور هم دیروز از کاهش هیجان خرید و فروش ارز خبر داد و گفت بازار آرامش را سپری می کند . کامران سلطانی زاده پیش بینی کرده در روزهای آینده نیز این روند با ثبات تداوم داشته باشد و خبری از نوسانات بسیار شدید در بازار نخواهد بود.وی درباره علت تشکیل صف مقابل برخی از صرافی‌ها گفت: اگر تمام صرافی ها فروش داشته باشند و فعالتر شوند دیگر صفی مقابل صرافی ها نخواهیم داشت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات از ابتدای سال تاکنون

      اقتصادنیوز: بر اساس بررسی‌ها از ابتدای فروردین سال جاری تا ۲۸ ام مجموعا حدود ۲.۵ میلیارد دلار ارز به گروه‌های مختلف…

    کارگزاری مفید