ورود بیت کوین به کانال 22000 دلار

رشد 8 درصدی اکسی اینفینیتی در بازار منفی رمزارزها

کدخبر: ۵۱۰۰۸۱
اقتصادنیوز : ورود بیت کوین به کانال 22 هزار دلار، ترمز رشدهای اخیر این ارز را کشیده اما ممکن است این تنها یک اصلاح برای رشدهای بیشتر باشد.
رشد 8 درصدی اکسی اینفینیتی در بازار منفی رمزارزها

به گزارش اقتصادنیوز ، بیت کوین امروز با افت 3 درصدی در حدود قیمت 22700 دلار معامله می شود. البته همچنان بازدهی هفتگی آن مثبت است و بیت کوین طی یک هفته گذشته بیش از 10 درصد رشد را به ثبت رسانده که بازدهی خوبی محسوب می شود. بیت کوین دیروز تا کانال 42 هزار دلار هم پیشروی کرده بود که حالا بخشی از رشد خود را عقب نشینی کرده است.

بیت کوین با ارزش بازار 433 میلیارد دلاری، طی شبانه روز گذشته بیش از 29 میلیارد دلار معامله شده است.

البته با وجود رشدهای اخیری که بیت کوین داشته همچنان بخش زیادی از خریداران در ضرر هستند. اخیرا اعلام شده که سه شرکت تسلا، مایکرو استراتژی و بلاک جمعا 5 میلیارد دلار بابت خرید بیت کوین ضرر کرده اند که در این میان سهم شرکت مایکرو استراتژی با زیان 3.4 میلیارد دلاری بیشتر از دو شرکت دیگر است.

افت 4 درصدی اتریوم

اتریوم امروز با افت بیش از 4 درصدی در حدود قیمت 1560 دلار معامله می شود. اتریوم دیروز تا قیمت 1630 دلار هم بالا رفته بود اما حالا کمی افت کرده و با وجود این افت، بازدهی هفتگی اش به مثبت 29 درصد رسیده که رقم مطلوبی محسوب می شود.

به طور کلی اتریوم در حرکت جدید بازار عملکردی بسیار بهتر از بیت کوین داشته و رشد آن تندتر بوده و بازدهی بالاتری به خریداران داده است.

اتریوم با ارزش بازار 189 میلیارد دلاری طی 24 ساعت گذشته بیش از 17 میلیارد دلار معامله شده است.

رشد 8 درصدی اکسی اینفینیتی در بازار منفی

به دنبال منفی شدن بیت کوین، آلت کوین ها هم افت قیمت داشته اند که البته در این میان چند آلت کوین راه خود را از بازار جدا کرده اند.

اکسی اینفینیتی با رشد 8 درصدی بهترین آلت کوین در فهرست 50 ارز برتر بازار بوده  و EOS هم با رشد حدود 7 درصدی بازدهی خوبی داشته. دسنترالند و اتریوم کلاسیک هم با رشد 3 و 1 درصدی جزو مثبت های امروز هستند اما بقیه آلت کوین ها با افت قیمت همراه بوده اند.

اما در میان نمادهای منفی ایپ کوین با افت 7 درصدی بدترین عملکرد را نشان می دهد. اینترنتی کامپیوتر و پالیگان هم حدود 7 درصد افت داشته اند. سولانا، یونی سواپ و پولکادات هم نمادهایی با افت 6 درصدی هستند.

اما در مقیاس هفتگی، اکثر آلت کوین ها رشد کرده اند و معدود نمادهایی که افت کرده اند هم افت آن ها کمتر از 4 درصد است.

در مقیاس هفتگی بهترین عملکرد را اتریوم کلاسیک با رشد 81 درصدی داشته و پس از آن ایپ کوین با رشد 40 درصدی قرار دارد.

کاهش 12 درصدی ارزش معاملات

ارزش بازار ارزهای دیجیتال هم اکنون 1.03 تریلیون دلار است که نسبت به دیروز 3 درصد کاهش داشته. اما ارزش معاملات با افت 12 درصدی به عدد 68 میلیارد دلار رسیده که از این رقم 6 میلیارد دلار سهم معاملات دیفای و 61 میلیارد دلار سهم معاملات استیبل کوین ها بوده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید