قیمت سکه به کانال 15 میلیون باز می گردد؟

سقف قیمت دلار در بازار سکه /پیش بینی قیمت سکه

کدخبر: ۵۱۰۴۵۶
به باور تحلیلگران در صورتی که نرخ دلار آرایش صعودی به خود بگیرد، قیمت سکه هم می تواند به بالای کانال ۱۵ میلیون تومان برسد
سقف قیمت دلار در بازار سکه /پیش بینی قیمت سکه

به گزارش اقتصادنیوز ، سکه بازان روز گذشته توان مقاومت در برابر کاهش قیمت را نداشتند و فلز گران بهای داخلی با کاهش قیمت دلار پایین آمد.‌

قیمت سکه عصر دیروز در محدوده ۱۴ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان معامله شد.ارزش ذاتی سکه هم در یک قدمی کانال ۱۳ میلیون تومان قرار گرفته است و حباب سکه در محدوده ۱۴ درصد بود. 

سقف قیمت دلار در بازار سکه

به باور تحلیلگران در صورتی که نرخ دلار آرایش صعودی به خود بگیرد، قیمت سکه هم می تواند به بالای کانال ۱۵ میلیون تومان برسد.از نظر فعالان بازار سکه رسیدن دلار به کانال  جدید می تواند انتظارات صعودی در بین سکه بازان را تقویت کند.

در شرایط فعلی قیمت دلار با سقف جدید مقاومتی تقریبا ۳۰۰ تومان فاصله دارد.از نیمه دوم تیر ماه تا کنون بازار ارز شاهد تلاش‌های بی‌نتیجه دلار در جهت عبور از سقف جدید خود بوده است. عده ای از سکه بازان می گفتند در صورتی که این سقف بشکند به دنبال آن قیمت سکه هم افزایش پیدا خواهد  کرد.

با این حال برخی از معامله گران معتقد بودند در صورتی که سکه  به سمت ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان عقب نشینی کند احتمال برگشت تا ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار  تومان هم وجود  دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید