دو عامل اصلی سد راه صعود نرخ دلار

تلاش سفته بازان در سقف شکنی دلار

کدخبر: ۵۱۰۴۶۵
اقتصادنیوز: فعالان بازار ارز تهران از افزایش حجم عرضه توسط نهاد بازار ساز و عدم وجود کشش در سطوح قیمتی بالاتر به عنوان دو عامل اصلی سد راه صعود نرخ دلار یاد می کنند.
تلاش سفته بازان در سقف شکنی دلار

به گزارش اقتصادنیوز ، روز شنبه نرخ دلار وارد کانال جدید شد اما از روز یکشنبه قیمت دلار  کانال مذکور را از دست داد.  بررسی ها از هسته مرکزی بازار ارز تهران نشان می دهد که قیمت دلار از نیمه دوم تیر ماه تاکنون در حال تلاش برای عبور از سقف جدید خود بوده است.

دو عامل اصلی سد راه صعود نرخ دلار 

 فعالان  بازار ارز تهران از افزایش حجم عرضه توسط نهاد بازار ساز  و عدم وجود کشش در سطوح قیمتی بالاتر  به عنوان دو عامل اصلی سد راه  صعود نرخ دلار یاد می کنند. 

 بی توجهی تهران به دلار هرات 

به باور تحلیگران ارزی یکی دیگر از عوامل نشان دهنده عرضه بازارساز را می توان در  بازارهای همسایه مشاهده کرد. به عنوان مثال دیروز ارزش دلار در هرات افغانستان زیاد بود ولی عرضه ارز در بازار تهران موجب شد که قیمت به بازار هرات بی توجهی کند. 

مرز حساس در بازار دلار 

در شرایط فعلی تحلیل گران فنی باور دارند در صورتی که دلار در روز دوشنبه مرز حساس را از دست دهد  بازار به سوی کاهش بیشتر خواهد رفت. با این حال، بازار از اواسط تیرماه چندان با کاهشی همراه نبوده است و دشوار است که در روز جاری نیز دچار کاهش معنادار شود. بازارساز نیز نشان داده در برابر صعود دلار به کانال جدید مقاومت می کند . 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید