نرخ حواله درهم رشد کرد

ایست دلار در تهران / رشد قیمت سکه دربازار

کدخبر: ۵۱۰۸۴۸
اقتصادنیوز : قیمت دلار امروز سه شنبه 4 مرداد 1401 در حالی ایست را تجربه کرد که قیمت سکه و قیمت طلا بالا رفت.
 ایست دلار  در تهران / رشد قیمت سکه دربازار

به گزارش اقتصادنیوز ؛ قیمت دلار  تهران امروز سه شنبه 4 مرداد 1401 برخلاف بازار های همسایه حرکت کرد.

نرخ دلار در تهران نسبت به روز قبل نوسان محدودی را ثبت کرد اما در سلیمانیه و هرات قیمت دلار بر مدار رشد قرار گرفته بود. قیمت دلار هرات امروز تقریبا 120 تومان و در سلیمانیه بیش از 300 تومان افزایش را ثبت کرد

عده ای از معامله گران  علت  اصلی ایست دلار  در تهران را مداخله ارزی بازار ساز و کاهش حجم معاملات در بازار آزاد  می دانستند. 

نرخ حواله درهم رشد کرد 

نرخ حواله درهم نیز امروز رشد کرد و بالای مرز حساس قرار گرفت . قیمت درهم امروز تقریبا 60 تومان بالاتر از روز گذشته معامله شد . نرخ برابری درهم به دلار هم  بیش از 500 تومان گرانتر از قیمت دلار در بازار است . 

قیمت دلار در بازار رسمی چند؟ 

صرافی ملی هم امروز قیمت دلار را اندکی بالا برد. قیمت اسکناس آمریکایی در صرافی ملی برای فروش امروز 27 هزار و 793 تومان بود که نسبت به دیروز 28 تومان رشد  کرده بود. 

در بازار متشکل ارزی هم قیمت دلار امروز در محدوده 27 هزار و 656 تومان مبادله شد که در مقایسه با روز دوشنبه  29 تومان بالاتر بود

قیمت سکه و طلا بالا رفت

 قیمت اونس طلا  عصر امروز  رشد محدودی را  ثبت کرد . فلز گران بهای جهانی امروز در مقایسه با دیروز 2 دلار رشد را ثبت کرد و به 1719 دلار رسید. 

در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا 18 عیار  عصر امروز 5 هزارو 300 تومان بالاتر از دیروز به فروش رسید .این فلز زرد رنگ داخلی ظهر امروز 1 میلیون و 356 هزار و 300تومان به فروش رسید . 

قیمت سکه امروز بالا رفت . قیمت سکه  امروز در محدوده 14 میلیون و 910 هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته بیش از 50 هزار تومان افزایش را نشان می دهد.ارزش ذاتی سکه  امروز 12 میلیون و 950 هزار تومان بود که در مقایسه با قیمت بازار  نزدیک به 2 میلیون تومان فاصله را نشان می دهد . 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید