خبر مهم درباره افزایش حقوق بازنشستگان

کدخبر: ۵۱۱۵۰۴
اقتصادنیوز: به نظر می رسد سرپرست وزارت کار این هفته با رونمایی از فرمول جدید افزایش حقوق بازنشستگان، به صورت رسمی پایان اختلاف به وجود آمده میان بازنشستگان تامین اجتماعی و دولت را اعلام کند.
خبر مهم درباره افزایش حقوق بازنشستگان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، با امروز می‌شود ۹ روز که مصوبه دولت درباره افزایش ۱۰ درصدی حقوق بازنشستگان باطل شده و تاکنون هیچ موضع رسمی‌ای از سوی دولت در قبال این موضوع نشان داده نشده است. این در شرایطی است که مهلت یک هفته‌ای دولت برای اصلاح مصوبه نیز به اتمام رسیده است.

البته برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که احتمالا هفته آینده محمدهادی زاهدی‌وفا، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با رونمایی از فرمول جدید افزایش حقوق بازنشستگان، به صورت رسمی پایان اختلاف به وجود آمده میان بازنشستگان تامین اجتماعی و دولت را اعلام کند.

در این میان، علی دهقان کیا، رییس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی در گفت‌وگو با خبرگزاری خبرآنلاین درباره روند افزایش حقوق بازنشستگان گفته، در بحث افزایش دستمزد بازنشستگان پیشرفت داشته ایم و جلساتی در حال برگزاری است و امروز نیز جلساتی برگزار می‌شود و انشاالله که به زودی این قضایا به اتمام خواهد رسید.

بنا به این گزارش، سید ابراهیم رییسی، رییس‌جمهور سوم مردادماه امسال در جریان جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی به صورت تلویحی یه موضوع بازنشستگان اشاره کرد و دستور رسیدگی به حقوق بازنشستگان را داد.

او با تاکید بر این‌که بررسی موضوع حقوق بازنشستگان در مسیرهای کارشناسی قرار دارد، بخش‌های مرتبط با این موضوع را مکلف کرد که هر چه سریع‌تر تصمیمات موثر و منطبق با قانون و به نفع معیشت بازنشستگان، در مسیر ابلاغ و اجرا قرار گیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید