پیش بینی قیمت سکه امروز 18 مرداد 1401

شرط مهم برای ورود خریداران به بازار سکه

کدخبر: ۵۱۳۶۵۲
برخی از تحلیل گران فنی باور دارند در صورتی که دلار بالا برود. سکه بازان نیز در بازار داخلی با فراغ بال بیشتری در موقعیت خرید قرار خواهند گرفت. سکه برای پیش روی معنادار نیاز دارد که در ابتدا از محدوده ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان عبور کند.
شرط مهم برای ورود خریداران به بازار سکه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکو ایران ؛ اونس طلا در آغاز بازارهای جهانی رشد قیمت را تجربه کرده و بهای دلار نیز در بازار پشت خطی کمی تقویت شده است. این دو اتفاق موجب شده است که ارزش ذاتی فلز گران بهای داخلی افزایش پیدا کند و در نزدیکی محدوده ۱۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قرار بگیرد. این در حالی است که در ابتدای هفته جاری، ارزش ذاتی سکه در محدوده ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قرار داشت. 

با توجه به افزایش ارزش ذاتی، برخی معامله گران انتظار دارند که قیمت سکه در بازار نیز در هفته جاری در محدوده بالاتری قرار بگیرد و حتی وارد کانال ۱۵ میلیون تومانی شود. با این حال،‌ شرایط در بازار سکه معمولا پیچیده است و معامله گران به راحتی در ماه های اخیر تن به نوسانات سنگین نداده اند. ففلز گران بهای داخلی اخیرا بیشتر در محدوده ۱۴ میلیون و ۸۰۰ الی ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تغییرات خود را به ثبت رسانده است. به نظر می رسد که در هفته جاری نیز فلز گران بهای داخلی به راحتی نوسان بالای بازه یاد شده را تجربه نکند. 

برخی از تحلیل گران فنی باور دارند در صورتی که دلار بالا برود.  سکه بازان نیز در بازار داخلی با فراغ بال بیشتری در موقعیت خرید قرار خواهند گرفت. سکه برای پیش روی معنادار نیاز دارد که در ابتدا از محدوده ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان عبور کند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید