معامله گران ارزی منتظر تصمیم ایران و غرب!

بازار دلار بهم ریخت /پیش بینی قیمت دلار 25 مرداد

کدخبر: ۵۱۵۲۵۰
واکنش آمریکا و اروپایی ها نسبت به پاسخ ایران، روند بازار ارز در روز جاری و روزهای آینده را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
بازار دلار بهم ریخت /پیش بینی قیمت دلار 25 مرداد

به گزارش اقتصادنیوز ؛ روز گذشته سیگنال های جدید وزارت خارجه در مورد مذاکرات هسته ای موجب شد بازیگران ارزی بار دیگر نسبت به احتمال توافق برجام خوشبین شوند. 

قیمت دلار در واکنش به پالس های جدید برجامی آرایش نزولی به خود گرفت و یک کانال عقبگرد را تجربه کرد . 

پیش بینی قیمت سکه بعد از پاسخ برجامی ایران به اروپا

لحظات نفس گیر برجام در بازار دلار 

شب گذشته، جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا اعلام کرد که پاسخ ایران را دریافت کرد. به نظر می رسد بازار ارز و سکه به حالت آماده باش در آمده باشد، لحظات نفس گیر برجامی فرا رسیده است و معامله گران در انتظار سیگنال های جدید از سوی مهره های اصلی برجام هستند تا مسیر حرکت خود را تعیین کنند.

بازار دلار در انتظار اخبار جدید برجامی 

 کاربران شبکه های مجازی عنوان می کردند که توافق در حال وقوع است و به احتمال زیاد تا ظهر امروز اخبار مشخص تری منتشر خواهد شد. واکنش آمریکا و اروپایی ها نسبت به پاسخ ایران، روند بازار ارز در روز جاری و روزهای آینده را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

محمد مرندی مشاور تیم مذاکره کنندگان ایران در مصاحبه با الجزیره درباره برجام گفت:ایران در پاسخش، نگرانی های خود را مطرح کرده، اما حل مسائل باقی مانده خیلی دشوار نیست. او ادامه داده است : نمی توانم بگویم توافق بدست خواهد آمد، اما از هر زمان دیگر به آن نزدیک تر هستیم.

ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا  گفته تنها راه برای بازگشت متقابل به توافق هسته‌ای با ایران این است که تهران «مطالبات فرعی» خود را کنار بگذارد.

پیش بینی قیمت دلار بعد از پاسخ برجامی ایران به اروپا

برخی از معامله گران می گفتند در صورتی که بورل پاسخ مثبتی از سوی  بازیگران سیاسی برجام دریافت کند  ممکن است نرخ ارز  بار دیگر عقب نشینی کند .

با این حال عده ای دیگر از معامله گران معتقد بودند اگر از سوی برجام اخبار مثبتی دریافت نشود احتمال رشد قیمت دلار وجود خواهد داشت. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید