افزایش حقوق بازنشستگان چند درصد خواهد بود؟ +جزئیات مهم

کدخبر: ۵۱۵۷۳۱
یک نماینده مجلس گفت: افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در مرحله عملیاتی شدن است.
افزایش حقوق بازنشستگان چند درصد خواهد بود؟ +جزئیات مهم
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، علی حدادی گفت: رفاه و تأمین اجتماعی از جمله شاخص های مهمی است که با تکیه بر آن می توان کیفیت عادلانه بودن جوامع را مورد ارزیابی قرار داد و این امر مستلزم هدف گذاری وبهره مندی ارائه بهبود خدمات و توجه جدی به مردم عزیز می باشد .
 
سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شوراهای اسلامی مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی  در مرحله عملیاتی شدن است که این امر  سرعت بخشیده شود .
 
علی حدادی روز چهارشنبه در دیدار با رییس سازمان تامین اجتماعی کشور افزود:  رفاه و تأمین اجتماعی از جمله شاخص های مهمی است که با تکیه بر آن می توان کیفیت عادلانه بودن جوامع را مورد ارزیابی قرار داد و این امر مستلزم هدف گذاری وبهره مندی ارائه بهبود خدمات و توجه جدی به مردم عزیز می باشد .
 
وی ادامه داد: اقدامات لازم جهت  بیمارستان تامین اجتماعی  شهرستان ساوجبلاغ و ارتقای درمانگاه  تخصصی تامین اجتماعی نظرآباد نیز از مطالبات مردم شهرستان های غرب استان البرز است.
 
نماینده مردم طالقان،نظرآباد،ساوجبلاغ و چهار باغ در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ساخت بیمارستان تامین اجتماعی  چهارباغ و توجه ویژه به ایثارگران جامعه تامین اجتماعی از دیگر مطالبات مردم این شهرستان ها است.
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید