ریزش قیمت طلا / پیش بینی قیمت سکه امروز 29 مرداد

کدخبر: ۵۱۶۱۰۶
افت اونس طلا عاملی است که سکه امامی را می تواند تحت فشار بیشتری قرار دهد و زمینه ساز نزول این فلز گران بها به زیر سطح ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شود.
ریزش قیمت طلا / پیش بینی قیمت سکه امروز 29 مرداد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکو ایران ، سکه در مدار نزولی قرار گرفته است و روز به روز از کانال ۱۴ میلیون تومانی دورتر می شود. فلز گران بهای داخلی که در تابستان توانسته بود محدوه ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی را به عنوان یک نقطه اتکا قوی برای خود تعریف کند، با انتشار اخبار مربوط به بالا رفتن احتمال احیای برجام در ابتدا کانال ۱۴ میلیون تومانی را از دست داد و در مرحله بعد به زیر حمایت ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رفت. 

با شکست حمایت ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، میزان فروش ها در بازار پشت خطی به اندازه ای زیاد شد که دیشب فلزگران بهای داخلی در محدوده ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان مورد معامله قرار گرفت. 

به باور تحلیل گران، در حالتی که دلار در بازار داخلی بتواند رشد کند، موج فروش نیز در بازار داخلی سکه متوقف خواهد شد. با این حال، دیشب دلاری ها تمایل زیادی برای خروج از موقعیت فروش نداشتند. از آن سو،‌در بازارهای جهانی، اونس طلا گرفتار فعالیت بازیگران نزولی شده بود و به سوی مرز هزار و ۷۵۰ دلاری حرکت می کرد. افت اونس طلا دیگر عاملی است که سکه امامی را می تواند تحت فشار بیشتری قرار دهد و زمینه ساز نزول این فلز گران بها به زیر سطح ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شود. 

Untitled-29

 
 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید