نوسان محدود قیمت اونس طلا

شوک ریزشی دلار به قیمت سکه / طلا و درهم ارزان شد

کدخبر: ۵۱۶۲۱۰
اقتصادنیوز : بازار ارز و طلا امروز شنبه 29 مرداد ماه 1401 شاهد کاهش قیمت دلار ، قیمت سکه و قیمت طلا بود.
شوک ریزشی دلار به قیمت سکه / طلا و درهم ارزان شد

به گزارش اقتصادنیوز ؛  به نظر می رسد معامله گران دلار با وجود سیگنال های  متناقض در رابطه با موضوع احیای برجام  به حل شدن چالش  مذاکرات هسته ای خوشبین هستند و احتمالا  یکی از دلایل نزولی شدن اسکناس آمریکایی در بازار تهران می تواند همین عامل باشد . 

 نرخ دلار عصر امروز در مقایسه با روز گذشته یک کانال پایین تر بود . هر برگ اسکناس آمریکایی امروز نزدیک به 900  تومان  ارزان تر از دیروز معامله شد .

کاهش قیمت دلار در بازار های همسایه 

البته امروز بازار های همسایه هم مسیر کاهش را دنبال کردند و قدرت معامله گران کاهشی تهران را تقویت کردند .در هرات و سلیمانیه هم قیمت ها آرایش نزولی به خود گرفت . قیمت دلار در هرات امروز با بیش از 850 تومان کاهش تغییر کانال داد. در سلیمانیه هم نرخ دلار تقریبا 800 تومان ریزش کرده بود و یک کانال پایین آمد . 

قیمت سکه ضربه فنی شد /پیش بینی قیمت سکه امروز

 کاهش چشمگیر نرخ حواله درهم 

البته عده ای دیگر می گفتند که کاهش چشمگیر نرخ حواله درهم موجب کاهش قیمت دلار شده است. نرخ حواله درهم امروز  با 280 تومان کاهش نسبت به روز قبل  یک کانال عقب نشینی کرد. 

قیمت دلار در صرافی ملی  و بازار متشکل 

صرافی ملی هم شاهد رفت و برگشت قیمت دلار بود . نرخ دلار در صرافی ملی صبح امروز اندکی رشد کرد و به 28 هزار و 79 تومان رسید  اما عصر امروز در محدوده 28 هزار و 37 تومان معامله شد که نسبت به روز پنجشنبه تقریبا 20 تومان افت کرده بود . قیمت دلار متشکل هم امروز 27 هزار و 898 تومان بود.

نوسان محدود قیمت اونس طلا 

قیمت اونس طلا امروز در مقایسه با روز گذشته تقریبا 2 دلار پایین آمد . فلز گران بهای جهانی امروز 1747 دلار بود. 

قیمت طلا ارزان شد 

قیمت طلا 18 عیار هم صبح امروز بیش از 35 هزار تومان کاهش را تجربه کرد و نیمه ظهر به قیمت 1 میلیون و 220 هزار و 600 تومان به فروش رسید که در مقایسه با دو روز قبل 54 هزار و 700 تومان ارزان شده بود . قیمت طلا 18 عیار عصر امروز با کاهش 61 هزار و 300 تومانی به قیمت 1 میلیون و 214 هزار تومان معامله شد .

سکه و دلار

شوک ریزشی دلار به قیمت سکه 

بازار سکه هم امروز شاهد قدرت نمایی معامله گران کاهشی سکه بود. شوک کاهشی قیمت دلار  به قیمت سکه موجب شد فلز زرد رنگ داخلی ر سراشیبی قرار بگیرد. قیمت هر قطعه سکه امامی روز پنجشنبه  گذشته در محدوده 13 میلیون و 700 هزار تومان بود در بازار امروز با ریزش 700 هزار تومانی تا مرز 13 میلیون تومان عقب نشینی کرد . 

حباب سکه کوچکتر شد 

ارزش ذاتی سکه امروز یک کانال پایین آمد و در محدوده 11 میلیون و 907 هزار تومان قرار گرفت. حباب سکه هم امروز 9 درصد بود که نسبت به روزهای گذشته کوچکتر شده بود . 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید