رشد 2 درصدی اتریوم

ارزهای دیجیتال درجا می‌زنند؟ نوسان اندک بازار!

کدخبر: ۵۱۷۱۶۲
اقتصادنیوز: بازار ارزهای دیجیتال امروز نسبتا آرام است. نوسانات ارزهای بزرگ، کم است و بیت کوین نسبت به روز گذشته تغییر قیمت شدیدی نداشته است.
ارزهای دیجیتال درجا می‌زنند؟ نوسان اندک بازار!

به گزارش اقتصادنیوز ؛ امروز بیت کوین با افت قیمت کمتر از نیم درصد، در محدوده 21300 دلار معامله می شود. بازدهی هفتگی بیت کوین همچنان منفی 10 درصد است.

ارزش بازار بیت کوین به 408 میلیارد دلار رسیده و ارزش معاملات آن نیز 31 میلیارد دلار طی 24 ساعت گذشته بوده است.

وبسایت newsbtc به عنوان یکی از مراجع تحلیلی ارزهای دیجیتال امروز در تحلیل خود از بیت کوین نوشته که قیمت 21000 دلار و 20800 دلار دو حمایت اصلی بیت کوین هستند که اگر از دست بروند، احتمال افت قیمت زیادی وجود دارد.

این وبسایت همچنین نرخ های 21500، 22000 و 22650 دلار را به عنوان مقاومت های اصلی بیت کوین معرفی کرده است.

رشد 2 درصدی اتریوم

اتریوم امروز با رشد 2 درصدی، خلاف جهت بیت کوین حرکت کرده است. نرخ اتریوم حدود 1630 دلار است. بازدهی هفتگی اتریم همچنان منفی تر از بیت کوین است و طی هفته گذشته بیش از 13 درصد افت قیمت در این آلت کوین رخ داده است.

ارزش بازار اتریوم به 200 میلیارد دلار رسیده و ارزش معاملات آن نیز 17 میلیارد دلار در شبانه روز گذشته بوده است.

در تحلیل امروز newsbtc از اتریوم، حمایت اصلی این آلت کوین عدد 1545 دلار عنوان شده و مقاومت اصلی آن هم 1650 دلار ذکر شده است.

افت کمتر از یک درصدی آلت کوین ها

نکته جالب بازار امروز این است که با وجود افت بیت کوین، آلت کوین ها وضعیت خوبی دارند. گرچه افت بیت کوین بسیار جزئی بوده، اما آلت کوین هایی که افت قیمت داشته اند کم تعداد هستند و بازار بیشتر در جهت مثبت قرار دارد. دوج کوین، EOS، ترون، مونرو و فایل کوین نماهای منفی بازار امروز در فهرست 50 ارز برتر بازار هستند که تمام آن ها افت کمتر از یک درصد داشته اند.

اما در دیگر بازار، نمادهایی که رشد قیمت داشته اند پرتعداد هستند. چیلیز با رشد 12 درصدی بهترین بازدهی را طی شبانه روز گذشته داده. ایپ کوین هم با رشد حدود 6 درصدی، وضعیت خوبی دارد. اتم نیز 4 درصد افزایش قیمت داشته و مابقی آلت کوین های مثبت، رشد کمتر از 4 درصد دارند.

در مقیاس هفتگی همچنان وضعیت چندان جالب نیست. چیلیز با رشد 11 درصدی بهترین عملکرد را طی این مدت داشته و EOS هم 9 درصد رشد کرده است. اتم طی این مدت 2 درصد رشد کرده و مابقی آلت کوین هایی که در مقیاس هفتگی عملکرد مثبت داشته اند، رشدی کمتر از یک درصد را نشان می دهند.

در میان نمادهای منفی، فایل کوین با افت 25 درصدی طی یک شبانه روز بدترین وضعیت را دارد. فلو و دوج کوین هم 19 درصد افت طی این مدت داشته اند.

ارزش بازار تکان نخورد

ارزش بازار ارزهای دیجیتال همچنان 1.03 تریلیون دلار است. ارزش معاملات هم با 2 درصد کاهش نسبت به دیروز، به عدد 67 میلیارد دلار رسیده است.

ارزش معاملات دیفای حدود 5 میلیارد دلار و ارزش معاملات استیبل کوین ها 61 میلیارد دلار بوده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید