خبر مهم خاندوزی از زمان آغاز واردات خودرو قیمت‌پایین

کدخبر: ۵۱۷۴۹۷
اقتصادنیوز: وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به آغاز واردات خودرو تا پایان امسال، اظهار کرد: اولویت واردات با خودروهای پایین قیمت و تا سقف سالانه یک میلیارد دلار بار ارزی است.
خبر مهم خاندوزی از  زمان آغاز واردات خودرو قیمت‌پایین

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، سیداحسان خاندوزی در ادامه سفر یک‌روزه به ارومیه، با همراهی استاندار، تربتی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از پایانه مرزی سرو بازدید کرد.

خاندوزی در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت‌های پایانه مرزی سرو گفت: عمده نارضایتی ها مربوط به نبود دستگاه  x_ray در ورودی و خروجی پایانه بود که با هماهنگی مدیران استانی تا هفت ماه اینده این دستگاه‌ها جانمایی شده و سرعت ترخیص کالاها افزایش می‌یابد.

وی افزود: تسهیلات ویژه‌ای برای راحتی تردد مرزنشینان ارائه خواهد شد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به مصوبه واردات خودرو اظهار کرد: با توجه به اینکه جزئیات ایین نامه برای واردات ۱۴۰۱ نیازمند هماهنگی‌های داخل دولت بود، هفته گذشته در جلسه دولت مطرح و مصوب شد که با دستور معاون اول رئیس‌جمهور در ۷ ماهه باقی مانده امسال با اولویت خودروی قیمت پایین که مصرف‌کنندگان متوسط کشور به آن دسترسی داشته باشند و بار ارزی بیش از یک میلیارد دلار برای بانک مرکزی ایجاد نکند، واردات آغاز شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید