سیگنال‌های منفی برجام به بازار دلار

رفت و برگشت قیمت دلار / قیمت سکه در کانال جدید

کدخبر: ۵۱۷۶۸۷
اقتصادنیوز : قیمت دلار امروز رفت و برگشت قیمتی را تجربه کرد و قیمت سکه وارد کانال جدید شد .
رفت و برگشت قیمت دلار /  قیمت سکه در کانال جدید

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار امروز شنبه 5 شهریور ماه در تهران و هرات وارد کانال 30 هزار تومان شد اما در ادامه معاملات کانال یاد شده را از است داد و به کانال 29 هزار تومان برگشت . 

قیمت دلار در تهران امروز در محدوده 29 هزارو 650 تومان معامله شد .این قیمت درمقایسه با روز گذشته تقریبا 150 تومان بالاتر بود. در هرات هم نرخ دلار با 29 هزار و 720 تومان معامله شد که نسبت به دو روز قبل 340 تومان افزایش را نشان می دهد. 

هر برگ اسکناس آمریکایی در بازار سلیمانیه عصر امروز با 30 هزار و 200 تومان مبادله شد که نسبت به روز پنجشنبه گذشته تقریبا 300 تومان رشد کرده بود. 

قیمت درهم نیز  عصر امروز افت محدودی را  ثبت کرد . نرخ حواله درهم امروز تا 8 هزار و 400 تومان بالا رفت اما دوباره پایین آمد و  عصر بر روی 8 هزار و 200  قرار گرف . این قیمت در مقایسه با دو رو قبل 30 تومان افت را نشان می دهد . 

سیگنال‌های منفی برجام به بازار دلار 

رفت و برگشت قیمت دلار در حالی است که به نظر می رسد سیگنال‌هایی منفی درباره رد درخواست‌های ایران توسط آمریکا به افزایش سطح نااطمینانی در بازار دامن زده است. 

بلومبرگ در گزارشی نوشته واشنگتن و تهران بر سر جزییات کلیدی توافق اختلاف نظر دارند و  ممکن است هفته ها طول بکشد.

اولیانوف، نماینده روسیه در مذاکرات وین در توییتی نوشت: هر پیشنهاد جدید درباره پیش نویس،مذاکرات وین در موردبرجام را طولانی می کند. ممکن است مایه تاسف باشد، اما طرف های حاضر در مذاکره این حق را دارند که طبق رویه عادی دیپلماسی چندجانبه، خواستار تغییراتی در متن شوند. باید صبور باشیم.با این حال بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفته پاسخ آمریکا به پیشنهاد ایران معقول است. 

قیمت طلا رشد کرد 

قیمت اونس طلا در بازار امروز مسیر رشد  را طی کرد. فلز گران بهای جهانی صبح امروز در مقایسه با روز گذشته  تقریبا 4 دلار بالا رفت  و به قیمت ۱۷۳۹ دلار مبادله شد

قیمت سکه در کانال جدید

 در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا 18 عیار عصر امروز 12 هزار 700  تومان از ۲ روز پیش ارزان تر بود. قیمت طلا 18 عیار امروز 1 میلیون و 275 هزار و 300 تومان بود. 

قیمت سکه امروز با افزایش قیمت دلار تا مرز مقاومتی 14 میلیون و 200 هزار تومان پیشروی کرد اما در ادامه روز  باعقبگرد قیمت دلار ، قیمت سکه هم پایین آمد و به روی مرز 14 میلیون تومان ایستاد . 

 حباب سکه 15 درصد شد 

ارزش ذاتی سکه امروز 12 میلیون و 139 هزار تومان بود که در مقایسه با قیمت نقدی فاصله بیش از 1 میلیون و 850 هزار تومان را نشان می‌دهد.

حباب سکه هم امروز در محدوده 15 درصد بود.

سکه بازان به آینده قیمت دلار خوشبین هستند 

به نظر می رسد سکه بازان به آینده قیمت دلار خوشبین هستند و به همین دلیل در موقعیت خرید قرار گرفته بودند .

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید