قیمت دلار کانال عوض کرد /دلار هرات به کمک بازار تهران آمد

کدخبر: ۵۱۹۹۴۷
اظهارات بورل موجب شد که قیمت دلار در معاملات پشت خطی جان دوباره بگیرد و به دنبال آن اسکناس آمریکایی در بازار امروز دوباره وارد کانال 30 هزار تومان شود.
قیمت دلار کانال عوض کرد /دلار هرات به کمک بازار تهران آمد

به گزارش اقتصادنیوزر ، پس لرزه اظهارت جدید بورل درباره  برجام به بازار ارز امروز سه شنبه 15 شهریور ماه رسید . نرخ دلار عصر دیروز با 450 تومان کاهش از کانال 30 هزار تومان پایین ـآمد و به قیمت 29 هزار و 770 تومان معامله شد . 

اما اظهارات بورل موجب شد که قیمت دلار در معاملات پشت خطی جان دوباره بگیرد و به دنبال آن اسکناس آمریکایی در بازار امروز دوباره وارد کانال 30 هزار تومان شود. قیمت دلار امروز در زمان نوشتن این گزارش  30 هزار و 180 تومان بود که نسبت به عصر دیروز 410 تومان افزایش را نشان می دهد . 

در کنار برجام امروز نرخ دلار هرات هم آرایش صعودی به خود گرفت و به کمک تهران آمد . دلار هرات امروز وارد کانال 30 هزار تومان شد و به قیمت 30 هزار و 50 تومان معامله شد. 

قیمت درهم نیز امروز به  8 هزار و 350 تومان رسید که در مقایسه با دیروز نزدیک به 100 تومان بالا رفته بود . مجموع این عوامل باعث شده دلار در تهران تغییر کانال دهد . 

قیمت دلار صرافی ملی هم امروز 28 هزار و 552 تومان بود .در بازار متشکل ارزی هم هر برگ اسکناس آمریکایی به قیمت 28 هزار و 420 تومان معامله شد . 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید