اتریوم به بالای 1700 دلار رسید

چرخش ناگهانی رمزارزها به سمت بالا /بیت کوین وارد کانال 21000 دلار شد

کدخبر: ۵۲۰۸۲۴
اقتصادنیوز: ارزهای دیجیتال از صبح دیروز تا به حال، فعالان بازار را شوکه کرده اند. درحالی که انتظار اکثر فعالان این بازار افت بیشتر قیمت ها بود، با یک جهش ناگهانی ورق برگشت.
چرخش ناگهانی رمزارزها به سمت بالا /بیت کوین وارد کانال 21000 دلار شد

به گزارش اقتصادنیوز ، بیت کوین در افت اخیر تا نرخ 18661 دلار هم پایین رفت. اما پس از آن روند صعودی به خود گرفت و ابتدا تا 19300 دلار بالا آمد و پس از آن با یک جهش سنگین، وارد کانال 20 هزار دلار شد.

اما این پایان کار نبود. بیت کوین توانست تا بالای 21 هزار دلار هم پیشروی کند و اکنون با رشد 2 درصدی نسبت به دیروز، در حدود قیمت 21300 دلار معامله می شود. بازدهی هفتگی بیت کوین در حال حاضر مثبت 7 درصد است.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته بیش از 43 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم 408 میلیارد دلار است.

رشد ناگهانی بیت کوین در شرایطی رقم خورده که دو روز قبل شرکت مدیریت دارایی ارزهای دیجیتال کوین شیرز در گزارش هفتگی خود اعلام کرده بود ورودی سرمایه به محصولات سرمایه گذاری فروش بیت کوین به بیشترین میزان خود در سال جاری رسیده و رقم آن 18 میلیون دلار است.

اتریوم به بالای 1700 دلار رسید

اتریوم هم در حال حاضر وضعیت خوبی دارد. قیمت این آلت کوین با رشد حدود 1.5 درصدی نسبت به دیروز، در محدوده 1720 دلار است. اتریوم که در افت اخیر تا نرخ 1500 دلار هم پایین رفته بود، در حال حاضر در مقیاس هفتگی بازدهی 10 درصدی به خریداران داده است.

ارزش معاملات اتریوم در شبانه روز گذشته 16 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 210 میلیارد دلار است.

سقوط 17 درصدی ترا کلاسیک

آلت کوین ها امروز وضعیت نسبتا خوبی دارند. البته تعدادی از آن ها هم افت کرده اند. در فهرست 50 ارز برتر بازار، بیشترین افت قیمت برای ترا کلاسیک است که 17 درصد سقوط کرده اما قابل ذکر است که در مقیاس هفتگی، همچنان بازدهی مثبت 63 درصدی دارد.

ایپ کوین هم با افت 4.5 درصدی، افت زیادی نسبت به سایر آلت کوین ها دارد. چین لینک، سولانا و شیبا نیز بین 2 الی 3 درصد افت داشته اند و مابقی آلت کوین های منفی که تعدادشان زیاد هم نیست، افتی کمتر از یک درصد دارند.

در میان نمادهای مثبت، استلار با رشد 5 درصدی بهترین بازدهی روزانه را در این فهرست دارد. سندباکس و اینترنت کامپیوتر هم رشد 4 درصدی دارند.

در مقیاس هفتگی، بعد از ترا کلاسیک که رشد 63 درصدی داشته، اتم با رشد 30 درصدی بهترین عملکرد را نمایش می دهد. اتریوم کلاسیک نیز 21 درصد بازدهی داده و رشد مابقی آلت کوین ها طی یک هفته گذشته رقمی کمتر از 15 درصد است.

ارزش بازار به بالای یک تریلیون دلار بازگشت

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با رشد اخیر، دوباره به بالای یک تریلیون دلار بازگشته و در حال حاضر 1.05 تریلیون دلار است. ارزش معاملات نیز طی شبانه روز گذشته 93 میلیارد دلار بوده است.

ارزش معاملات دیفای 7 میلیارد دلار و ارزش معاملات استیبل کوین ها 87 میلیارد دلار است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید