افت نیم درصدی اتریوم

روز آرام رمزارزها/ نوسان بیت کوین در کانال 19000 دلار

کدخبر: ۵۲۴۸۰۸
اقتصادنیوز: بازار ارزهای دیجیتال امروز نسبتا متعادل است، به این معنا که تعداد نمادهای مثبت و منفی تقریبا برابر هستند. البته بیت کوین و اتریوم افتی جزئی داشته اند.
روز آرام رمزارزها/ نوسان بیت کوین در کانال 19000 دلار

به گزارش اقتصادنیوز ، امروز بازار ارزهای دیجیتال نسبتا آرام است. بیت کوین به عنوان لیدر بازار با افت کمتر از یک درصد، در حدود قیمت 19300 دلار معامله می شود. بیت کوین در مقیاس هفتگی رشدی حدود یک درصد داشته و طی این یک هفته دوباره بازار به آرامش نسبی رسیده است.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته 37 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن 369 میلیارد دلار است.

بیت کوین روز گذشته برای دقایقی وارد کانال 20 هزار دلار هم شد اما خیلی زود دوباره به کانال 19 هزار دلار بازگشت. با اینکه نسبت به هفته گذشته وضعیت کمی بهبود یافته، اما همچنان اهداف نزولی برای بیت کوین مطرح می شود و به دلیل اینکه خریداران قوی در بازار وجود ندارند، احتمال محقق شدن اهداف نزولی، کم نیست.

افت نیم درصدی اتریوم

اتریوم هم امروز منفی است اما افتی جزئی و در حدود نیم درصد داشته. قیمت اتریوم در حال حاضر حدود 1320 دلار است. در مقیاس هفتگی نیز تغییرات اتریوم بسیار محدود بوده و افتی در حدود یک دهم درصد را نمایش می دهد.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته 11 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 162 میلیارد دلار است.

مدتی است که ارزش معاملات اتریوم در مقایسه با بیت کوین کاهش یافته و اعداد کوچک تری را ثبت می کند. تا چند ماه قبل معمولا ارزش معاملات اتریوم حدودا نصف ارزش معاملات بیت کوین بود اما در حال حاضر مدتی است که این رقم به یک سوم ارزش معاملات بیت کوین نزول کرده است.

افت 8 درصدی لئو

امروز در میان آلت کوین ها تعادل نسبی برقرار است. تعداد نمادهای منفی تقریبا برابر تعداد نمادهای مثبت است. در میان نمادهای منفی، بیشترین افت مربوط به لئو با کاهش 8 درصدی قیمت است. ترا کلاسیک هم 4 درصد کاهش یافته و سولانا و پولکادات با افت بین 2 الی 3 درصدی، در رده های بعدی هستند. مابقی آلت کوین های منفی هم افتی کمتر از 2 درصد دارند.

اما در میان نمادهای مثبت، استلار با رشد 4 درصدی بهترین وضعیت را دارد. کوانت هم حدودا 4 درصد رشد کرده و چیلیز و دوج کوین بین 2 الی 3 درصد رشد کرده اند. مابقی آلت کوین های مثبت، رشدی کمتر از 2 درصد دارند.

در مقیاس هفتگی، اکثر نمادها کاهش قیمت داشته اند. اما افت آن ها خیلی سنگین نبوده. هدرا با افت 9 درصدی، بیشترین میزان کاهش قیمت در مقیاس هفتگی را دارد. سندباکس و اتم نیز طی این مدت 8 درصد افت کرده اند. کرونوس و چیلیز هم کاهشی 7 درصدی را نمایش می دهند.

طی یک هفته گذشته بیشترین رشد قیمت برای ترا کلاسیک بوده که 18 درصد افزایش قیمت را ثبت کرده و یونی سواپ با رشد 9 درصدی در رده بعدی است. مابقی آلت کوین هایی که طی این مدت رشد کرده اند هم رشدی کمتر از 5 درصد دارند.

ارزش بازار به 936 میلیارد دلار رسید

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با افت 9 دهم درصدی به رقم 936 میلیارد دلار رسیده است. ارزش معاملات هم طی 24 ساعت گذشته 63 میلیارد دلار بوده که در این میان ارزش معاملات دیفای 3 میلیارد دلار و ارزش معاملات استیبل کوین ها 58 میلیارد دلار بوده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید