قیمت دلار دوباره اصلاح می شود؟

پیش بینی قیمت دلار بعد از تحریم های آمریکا و کانادا

کدخبر: ۵۲۵۹۹۸
عده ای از معامله گران با اشاره به تحریم های جدید آمریکا و کانادا علیه ایران از احتمال افزایش قیمت دلار در بازار امروز صحبت کردند.
پیش بینی قیمت دلار بعد از تحریم های آمریکا و کانادا

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار عصر روز پنجشنبه گذشته در محدوده 32 هزار و 600 تومان معامله شد.در معاملات پشت خطی دیروز اسکناس آمریکایی بر مدار رشد قرار گرفت و به سمت کانال 33 هزار تومان حرکت کرد. قیمت دلار دیشب در محدوده 32 هزار و 900 تومان معامله شد.  

پیش بینی قیمت دلار بعد از تحریم های آمریکا و کانادا 

عده ای از معامله گران  با اشاره به تحریم های جدید آمریکا و کانادا علیه ایران از احتمال افزایش قیمت دلار در بازار امروز صحبت کردند. برخی از فعالان بازار می گفتند اگر سطح تقاضای احتیاطی در بازار امروز بالا برود بازارساز کار دشواری برای مدیریت قیمت ها دارد. 

قیمت دلار دوباره اصلاح می شود؟ 

 از سوی دیگر بخشی از تحلیل گران باور دارند قیمت دلار دلار در هفته گذشته به اندازه کافی رشد کرده و احتمالا در بازار امروز هم مانند روزهای پایانی هفته اصلاح شود و احتمال می دهند که هم زمان با عرضه بازارساز، اسکناس آمریکایی به سوی محدوده ۳۲ هزار و ۲۰۰ تومان حرکت کند.
 
با وجود این،‌ اگر قرار باشد قیمت دلار دچار نزول قیمت شود، به احتمال زیاد این اتفاق در همان دو ساعت ابتدایی بازار رخ خواهد داد. برخی معامله گران باور دارند که بازارساز در همان ساعات ابتدایی روز سعی خواهد کرد که پیام کاهشی خود را به نوسان گیران افزایشی ارسال کند. 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید