گزارش اقتصادنیوز از بازار ارز و طلا؛

بازار دلار قفل شد/ قیمت سکه صعودی شد

کدخبر: ۵۲۶۶۱۱
اقتصادنیوز: نرخ دلار عصر امروز 18 مهر 1401 مورد حمایت بازیگران ارزی در تهران قرار گرفت و نسبت به قیمت ظهر امروز بالا رفت. قیمت دلار عصر امروز به قیمت 32 هزار و 500 تومان معامله شد. این قیمت در مقایسه با دیروز ثابت بود.
بازار دلار قفل شد/ قیمت سکه صعودی شد

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار ارز در سومین روز هفته قفل شد.قیمت  دلار عصر امروز در تهران و بازار های همسایه نسبت به روز قبل ثابت ماند. 

بازارا دلار قفل شد

اختلال در اینترنت موجب شده روند معاملات نقدی کُند شود و از سوی دیگر پس لرزه تجمعات روزهای گذشته موجب شده خریدار در بازار ارز تهران کم شود. 

اسکناس آمریکایی امروز در تهران مرز حساس 32 هزار و 200 را از دست داد و با 32 هزار و 180 تومان مبادله شد.البته در ادامه معاملات نقدی ظهر نرخ دلار بر روی 32 هزار و 250 تومان قرار گرفت. قیمت مذکور نسبت به روز قبل 250 تومان کاهش را نشان می دهد. 

نرخ دلار عصر امروز مورد حمایت بازیگران ارزی در تهران قرار گرفت و نسبت به قیمت ظهر امروز بالا رفت. قیمت دلار عصر امروز  به قیمت 32 هزار و 500 تومان معامله شد. این قیمت در مقایسه با دیروز ثابت بود. 

قیمت دلار در هرات امروز کانال 32 هزار تومان را از دست داد و به 31 هزار و 970 تومان به فروش رسید. اما در ادامه معاملات نقدی بر روی 32 هزار و 50 تومان قرار گرفت.

نرخ دلار در بازار سلیمانیه هم امروز از نیمه کانال 32 هزار تومان عقب نشینی کرد ام اعصر امروز با 32 هزار و 600 تومان معامله شد.نرخ حواله درهم عصر امروز 8 هزار و 850 تومان بود . 

قیمت اونس طلا ریخت

بازار جهانی طلا امروز شاهد ریزش اونس طلا بود. قیمت طلای جهانی  امروز تقریبا 15 دلار پایین آمد و با 1680 دلار معامله شد . 

صعود قیمت طلا و سکه در بازار 

در بازار داخلی ایران هم قیمت دو فلز گران بهای داخلی برخلاف روز قبل صعود کرد. قیمت طلا 18 عیار عصر امروز  1 هزار و 500 تومان رشد کرد و بر روی 1 میلیون و 362 هزار تومان قرار گرفت. 

قیمت هر قطعه سکه امامی در بازار امروز با 14 میلیون و 853 هزار تومان به فروش رسید. این قیمت در مقایسه با دیروز 56 هزار تومان افزایش را نشان می دهد . 

عده ای از سکه بازان می گفتند در صورتی که قیمت سکه مرز مقاومتی ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان‌ را از دست بدهد این امر احتمالا موجب قدرت گرفتن معامله گران کاهشی و تضعیف افزایشی ها خواهد شد و ممکن است سکه به سمت نیمه کانال ۱۴ میلیون تومان حرکت کند. 

با این حال اگر مرز ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان مورد حمایت سکه بازان قرار بگیرد و سکه بالای محدوده یاد شده باقی بماند احتمال ورود مجدد سکه به کانال ۱۵ میلیون تومان هم وجود خواهد داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید